 |
|
| Skrivet av: | matte [2005-05-17 16:47] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Piraten [2005-05-17 16:18] | |
|
 |
| Jag kommer med bil till Karslund |
| Skrivet av: | stina [2005-05-17 15:44] | |
|
 |
| jag kommer också till klund och hoppas på skjuts..? |
| Skrivet av: | Lovisa [2005-05-17 15:18] | |
|
 |
| Lovisa och kristin kommer!Finns det någen skjus från k-lund? |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-05-17 12:54] | |
|
 |
| Vi kan ha TC hemma hos mig om ni vill. Regnar det så kan vi stå i car porten eller källaren och så har vi utedass för den nödige. Fast det finns ju vid Blankhult också. Äsch det kanske bara krånglar till det förresten. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-05-17 11:22] | |
|
 |
| Jag kommer väl till träningen här också då... |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | stefan [2005-05-17 7:41] | |
|
 |
| Jag kommer inte, Sjuk. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-16 21:53] | |
|
 |
| Kommer antagligen och vill köra ganska länge, kanske någon som är intresserad av att köra lite innan också. |
| Skrivet av: | viktoria [2005-05-16 21:37] | |
|
 |
| jag kommer nog... |
| Skrivet av: | Calle [2005-05-16 14:11] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-05-16 14:04] | |
|
 |
| Jag kommer nog men springer kanske ensam. |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-05-16 13:41] | |
|
 |
| J.Lu: Count me in! =) |
| Skrivet av: | Stefan [2005-05-16 9:14] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | One96 [2005-05-16 9:09] | |
|
 |
Hmm... Om man ska rota fram en gammal lagkamrat från daladubbeln har jag en tuff uppgift...
Då: 17 km orientering i sällskap med Mats Karlsson. Nu: Är undrens tid förbi... ? |
| Skrivet av: | Balken [2005-05-15 19:55] | |
|
 |
| Så klart man ställer upp. Men med vem vet jag inte!! Men den som är sugen på att springa med en gammal daladubbel segrare så har ni nu chansen. PJi favorit i repris???? |
|
|
|
 |