INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/16)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: matte [2005-05-17 16:47]
Jag kommer

Skrivet av: Piraten [2005-05-17 16:18]
Jag kommer med bil till Karslund

Skrivet av: stina [2005-05-17 15:44]
jag kommer också till klund och hoppas på skjuts..?

Skrivet av: Lovisa [2005-05-17 15:18]
Lovisa och kristin kommer!Finns det någen skjus från k-lund?

Skrivet av: Kajsa [2005-05-17 12:54]
Vi kan ha TC hemma hos mig om ni vill. Regnar det så kan vi stå i car porten eller källaren och så har vi utedass för den nödige. Fast det finns ju vid Blankhult också. Äsch det kanske bara krånglar till det förresten.

Skrivet av: Hempa [2005-05-17 11:22]
Jag kommer väl till träningen här också då...

Skrivet av: Snorkfröken [2005-05-17 9:30]
Kommer

Skrivet av: stefan [2005-05-17 7:41]
Jag kommer inte, Sjuk.

Skrivet av: Peiza [2005-05-16 21:53]
Kommer antagligen och vill köra ganska länge, kanske någon som är intresserad av att köra lite innan också.

Skrivet av: viktoria [2005-05-16 21:37]
jag kommer nog...

Skrivet av: Calle [2005-05-16 14:11]
Jag kommer!

Skrivet av: Kajsa [2005-05-16 14:04]
Jag kommer nog men springer kanske ensam.

Skrivet av: Pionhed [2005-05-16 13:41]
J.Lu: Count me in! =)

Skrivet av: Stefan [2005-05-16 9:14]
Jag kommer!

Skrivet av: One96 [2005-05-16 9:09]
Hmm... Om man ska rota fram en gammal lagkamrat från daladubbeln har jag en tuff uppgift...

Då: 17 km orientering i sällskap med Mats Karlsson.
Nu: Är undrens tid förbi... ?

Skrivet av: Balken [2005-05-15 19:55]
Så klart man ställer upp. Men med vem vet jag inte!! Men den som är sugen på att springa med en gammal daladubbel segrare så har ni nu chansen. PJi favorit i repris????