 |
|
| Skrivet av: | AA [2005-06-04 21:00] | |
|
 |
| Hjälper till med frukostrusningen mellan 7 och 9 i morgon. Vill någon lösa av sedan går det bra. |
| Skrivet av: | NormanK [2005-06-01 15:07] | |
|
 |
| Pionhed>> Vi har tacksamt noterat detta!! |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-06-01 14:20] | |
|
 |
| Pecka: Taskig mottagning på mobilen imorse, men jag tro att du förstod att jag och Jessica tar Söndag 12-17. |
|
 |
| Jag kan jobba fredag eftermiddag |
|
 |
| hej, jag tar ett pass på lördagen 14.00-17.00 |
| Skrivet av: | Lasse A [2005-05-28 14:48] | |
|
 |
| Mike Friman tar ett pass lördag kl 8 -14 |
| Skrivet av: | Widdas [2005-05-26 22:26] | |
|
 |
| Jag kan ta passet 8-14 på lördagen. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-05-24 22:43] | |
|
 |
Det finns ett förslag att dela upp i mindre pass för att kunna planera lättare.
Om någon kan ta del av ett pass är det fritt fram att föreslå det hellre än att avstå. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-05-23 22:25] | |
|
 |
| Nu börjar det likna något! Men fortfarande saknas det folk på en del ställen |
| Skrivet av: | hooken [2005-05-23 20:07] | |
|
 |
| Pecka>>måste avboka min tid tyvärr har fått förhinder... |
| Skrivet av: | Emma [2005-05-23 17:12] | |
|
 |
| Pecka>> Jag kan ta tiden Jonas avbokat mellan 17-22 på fredagen |
| Skrivet av: | stefan [2005-05-23 15:10] | |
|
 |
| Pecka>>Fredag kväll blir bra, men kan nog inte komma före 18, |
| Skrivet av: | JoV [2005-05-23 13:54] | |
|
 |
| Pecka>>Ändrar mig igen. Kan INTE, tyvärr... |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-23 11:23] | |
|
 |
| sätter då tydligen käppar i hjulet för mig också... |
| Skrivet av: | Groth [2005-05-23 10:19] | |
|
 |
| Måste avtacka mig den bokade tiden. |
| Skrivet av: | JoV [2005-05-23 9:45] | |
|
 |
| Pecka>> Jag måste ändra mig pga av nedanstånde. Kan stå 17-22 på fredagen istället |
| Skrivet av: | dg [2005-05-23 9:28] | |
|
 |
Pecka>> Följade står på programmet då:
Träning & Guldgäng: Distans-OL och uppföljning Klockhammar Avlöp kl. 10 Klockhammar. Avresa Karlslund kl. 9:30 Ansv. Sommarkickoff: Seniorer och Guldgäng Klockhammar 13:00 möte inför höstsäsongen. Mötet känns angeläget för alla seniorer och uppföljning är viktigt för guldgänget.
Men jag kan stå 17-22 på fredagen |
| Skrivet av: | Groth [2005-05-23 9:13] | |
|
 |
| Samma sonm JoV |
| Skrivet av: | JoV [2005-05-23 7:43] | |
|
 |
| Samma som Peiza. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-23 7:26] | |
|
 |
| Lördag eftermiddag. 14-19 |
| Skrivet av: | fimpen [2005-05-22 23:04] | |
|
 |
| Pecka>>>Jobbar fredag kväll och lördag och kör bussen till Sommarlandssprinten på söndagen. Tyvärr ingen möjlighet att jobba på Classic. |
|
 |
| Pecka>>> Tyvärr bortrest hela helgen. |
| Skrivet av: | hooken [2005-05-18 21:14] | |
|
 |
| hej kan ta ett pass på lördag förmiddag 8-14 |
| Skrivet av: | beh [2005-05-18 16:40] | |
|
 |
| Jag kan jobba söndag eftermiddag. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-05-18 12:36] | |
|
 |
| Hasse>>Jag kan vara jour för Dig på hemmaplan. Från kl 8 finns det mer folk på plats. |
| Skrivet av: | Hasse [2005-05-16 19:34] | |
|
 |
Lördag första passet 7-13 Hans och Ulla. Då jag har jour kan det bli så att jag måste iväg. Det vore bra om en till vill vara med på detta pass. |
| Skrivet av: | Petra [2005-05-16 13:57] | |
|
 |
| Jag och Cornelia kan jobba lördag 14-19. |
|
 |
| Jag kan jobba lördag 8-14 |
|
 |
| Henrik och Barbro, Lördag 8-14 |
| Skrivet av: | peter johansson [2005-05-14 12:55] | |
|
 |
| jag kan arbeta fredag 17-22 |
| Skrivet av: | Birgitta a [2005-05-14 9:26] | |
|
 |
| Lasse & Birgitta lördag kl 8 -14 |
| Skrivet av: | Pecka [2005-05-13 22:51] | |
|
 |
| Kerstin & Pecka Söndag 12-17 |
|
|
|
 |