INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/14)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Groth [2005-05-15 13:58]
Peiza> ja, det vore ju en syn för gudarna...antagligen har jag för lite silikon och för mycket hjärna för att platsa...och efter några väl valda kommentarer till de begåvade deltagarna skulle man väl vara utröstad innan man hinner säga "Alsing verkar vara en kille med rätt värderingar om TV"...

Skrivet av: fimpen [2005-05-14 15:34]
Stabilt, ska bli kul, paxar en plats bredvid Oskar då jag lämnat över rodret till Åsman i år!!!

Skrivet av: Peiza [2005-05-14 15:20]
Groth>> Å tusan, är du intagen som en joker i BigBrother-huset. Det måste jag se!! :))


Nejdå, lycka till med barnafödandet!

Skrivet av: Groth [2005-05-14 9:28]
Vi lovar att heja på er från BB...

Skrivet av: stefan [2005-05-13 19:55]
djN>>Ja det är upp till honom att hinna i tid.

Skrivet av: da Silva [2005-05-13 18:42]
Ser ju hur bra ut som helst... Paxar en plats längst bak i bussen! :-)

Skrivet av: Löken [2005-05-13 18:19]
Ser fint ut :), jag är "på"...

Skrivet av: djN [2005-05-13 16:36]
stefan >> .. ikväll är det för sent

Skrivet av: Skistar [2005-05-13 14:40]
Damlaget >> Hanna är jättegärna reserv om det behövs en löpare. Tisaren har bara anmält 1 damlag för de tre juniorstjärnorna och "eventuellt en löpare från Storbritannien"...

Skrivet av: stefan [2005-05-13 12:38]
Jag har troligen fixat till så vi har 4 fulla herrlag lag nu. Om det inte redan är fullt. I så fall så har vi en reserv. Gissa vem.. Daniel han ringer dig i kväll.

Skrivet av: Patrik [2005-05-13 12:07]
F*n att man missar årets höjdare... Eftersom målet är svanjukola 2006 måste jukola 2005 utgå ur planeringen då det kostar flera dyrbara träningsdagar inför 2006.

kanske inte riktigt är anledning,men skulle kunna vara =)


Skrivet av: Janzon [2005-05-13 11:48]
Lysande! Blir kanonroligt, årets höjdpunkt... Carlberg >>> Då kommer du också nu då:)

Skrivet av: Pionhed [2005-05-13 11:01]
Instämmer! Kan bli en riktig kanonresa!

Skrivet av: Peiza [2005-05-13 10:58]
Vilket gäng! Riktigt bra jobbat med resan Widén!!