 |
|
| Skrivet av: | Stålis [2005-04-25 13:40] | |
|
 |
| Har tagit bort min poesianmälan och kommer inte pga att jag fortfarande är sjuk. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-04-25 8:45] | |
|
 |
Grattis till alla bra lopp i helgen. Ungdomar, damer och herrar. Särskilt imponerade N-O Åsman som drog på sig skorna för att rädda sträcka 7 i 3:e laget för att fira sitt 40:e 10-mila. Räkna med 3 ur familjen Norman mellan 17 - 19 |
|
|
|
 |