INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/43)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: fimpen [2005-04-19 21:34]
Tackar ansvariga för en kanonfin träning!!!!

Skrivet av: Victoria [2005-04-19 15:44]
jag skulle vilja ha bana 2 om de inte är försent...

Skrivet av: sirstevensen [2005-04-19 15:40]
bana 1. hoppas det är inte för sent.

Skrivet av: AA [2005-04-19 15:05]
Bana 1 (tar med en egen karta om de skulle ta slut)

Skrivet av: matte [2005-04-19 14:24]
jag kommer Bana 2

Skrivet av: Hagge [2005-04-19 13:32]
Bana 1

Skrivet av: Öberg [2005-04-19 10:09]
JoV>> Inte riktigt, men nästan. Starten är en bit in i skogen. Kartor finns hos Gustafsson/Carlsson, jag har svårt att förklara närmare...

Skrivet av: JoV [2005-04-19 10:02]
Per>>Tyckte mig se i torsdags att vi skulle starta någonstans på den steniga stigen som går från Blackstahyttan ned till Algutstorp. Stämmer det?

Skrivet av: Ted [2005-04-19 8:13]
Springer gärna bana 1.

Skrivet av: Pionhed [2005-04-19 7:27]
Hej! Bana 1 tack!

Skrivet av: JoV [2005-04-19 7:20]
Jag rullar nog förbi och springer bana 1.

Skrivet av: Iva [2005-04-18 22:53]
jag kommer och formtoppar ;) ... bana 1

Skrivet av: janzon [2005-04-18 22:29]
kör bana 1

Skrivet av: Skrållan [2005-04-18 22:15]
Jag vill också vara med.

Skrivet av: Clobbis [2005-04-18 21:38]
Clobbis gör lätt bana 1

Skrivet av: Cornelia [2005-04-18 21:19]
skulle vilja köra bana 2, låter lagom för mig

Skrivet av: Jake [2005-04-18 21:13]
Kör bana 1!

Skrivet av: Ari [2005-04-18 7:47]
springer gärna bana 1

Skrivet av: stina [2005-04-17 21:41]
Lovisa springer bana 2 och jag kommer också och springer den om jag är frisk.

Skrivet av: Kristin C [2005-04-17 20:15]
jag springer bana 2, Barbro kan ta tid om det behövs eller springa bana 2

Skrivet av: fille [2005-04-17 18:44]
kommer och springer bana 2

Skrivet av: cggarpenlund [2005-04-17 16:28]
Jag kan hjälpa till med tidtagningen

Skrivet av: cggarpenlund [2005-04-17 16:27]
Sara G o Ch springer bana 1

Skrivet av: Öberg [2005-04-17 14:59]
Axel m.fl.--> Anette hänger ut. Hon har för avsikt att göra det måndag förmiddag. Banan får väl hänga kvar fram till helgen så att alla hinner testa den...

Skrivet av: fimpen [2005-04-17 12:04]
Vill springa bana 1! Verkar skoj!

Skrivet av: Axel [2005-04-17 11:22]
Öberg>> Vill också ha banan till annat tillfälle, skall på Mamma Mia på tisdag. Finns den tillgänglig imorgon måndag redan eller vill du ha hjälp med uthängning?

Skrivet av: Piraten [2005-04-17 0:22]
Jag vill springa bana 1

Skrivet av: Göthlin [2005-04-16 20:50]
Vill liksom Pontus ha en bana till senare.

Skrivet av: Balken [2005-04-16 15:52]
bana 1, ja tack!

Skrivet av: HNord [2005-04-16 11:57]
Kommer, långa.

Skrivet av: Kajsa [2005-04-15 12:56]
Jag kommer med allra största säkerhet. Coach, vilken bana ska jag springa?

Skrivet av: Björne [2005-04-15 12:14]
Course 1, s´il vous plaît

Skrivet av: Groth [2005-04-15 11:48]
bana 1 bitte

Skrivet av: M&M [2005-04-15 11:23]
Även gubben Nilsson vill springa bana 1, toppform på väg ?

Skrivet av: Patrik [2005-04-15 9:16]
Ännu en träning av toppklass verkar det som, självklart kommer jag!

Skrivet av: da Silva [2005-04-15 9:13]
Bana 1 för mig tack!

Skrivet av: Pontus [2005-04-15 8:59]
Vill gärna ha banan för att springa vid annat tillfälle. Malin jobbar kväll:-(

Skrivet av: beh [2005-04-15 7:43]
kommer! bana 1.

Skrivet av: stefan [2005-04-15 7:04]
Jag springer.

Skrivet av: Peter Johansson [2005-04-15 6:20]
Jag kommer och springer bana 2

Skrivet av: cassius [2005-04-15 0:26]
Jag kommer gärna och springer bana 1

Skrivet av: Peiza [2005-04-14 21:33]
Count me in!

Skrivet av: Öberg [2005-04-14 21:23]
Per och Sara springer bana 1.