 |
|
| Skrivet av: | fimpen [2005-04-19 21:34] | |
|
 |
| Tackar ansvariga för en kanonfin träning!!!! |
|
 |
| jag skulle vilja ha bana 2 om de inte är försent... |
|
 |
| bana 1. hoppas det är inte för sent. |
| Skrivet av: | AA [2005-04-19 15:05] | |
|
 |
| Bana 1 (tar med en egen karta om de skulle ta slut) |
| Skrivet av: | matte [2005-04-19 14:24] | |
|
 |
| jag kommer Bana 2 |
| Skrivet av: | Hagge [2005-04-19 13:32] | |
|
 |
| Bana 1 |
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-19 10:09] | |
|
 |
| JoV>> Inte riktigt, men nästan. Starten är en bit in i skogen. Kartor finns hos Gustafsson/Carlsson, jag har svårt att förklara närmare... |
| Skrivet av: | JoV [2005-04-19 10:02] | |
|
 |
| Per>>Tyckte mig se i torsdags att vi skulle starta någonstans på den steniga stigen som går från Blackstahyttan ned till Algutstorp. Stämmer det? |
| Skrivet av: | Ted [2005-04-19 8:13] | |
|
 |
| Springer gärna bana 1. |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-04-19 7:27] | |
|
 |
| Hej! Bana 1 tack! |
| Skrivet av: | JoV [2005-04-19 7:20] | |
|
 |
| Jag rullar nog förbi och springer bana 1. |
| Skrivet av: | Iva [2005-04-18 22:53] | |
|
 |
| jag kommer och formtoppar ;) ... bana 1 |
| Skrivet av: | janzon [2005-04-18 22:29] | |
|
 |
kör bana 1
|
| Skrivet av: | Skrållan [2005-04-18 22:15] | |
|
 |
| Jag vill också vara med. |
| Skrivet av: | Clobbis [2005-04-18 21:38] | |
|
 |
| Clobbis gör lätt bana 1 |
|
 |
| skulle vilja köra bana 2, låter lagom för mig |
| Skrivet av: | Jake [2005-04-18 21:13] | |
|
 |
| Kör bana 1! |
| Skrivet av: | Ari [2005-04-18 7:47] | |
|
 |
| springer gärna bana 1 |
| Skrivet av: | stina [2005-04-17 21:41] | |
|
 |
| Lovisa springer bana 2 och jag kommer också och springer den om jag är frisk. |
| Skrivet av: | Kristin C [2005-04-17 20:15] | |
|
 |
| jag springer bana 2, Barbro kan ta tid om det behövs eller springa bana 2 |
| Skrivet av: | fille [2005-04-17 18:44] | |
|
 |
| kommer och springer bana 2 |
|
 |
| Jag kan hjälpa till med tidtagningen |
|
 |
| Sara G o Ch springer bana 1 |
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-17 14:59] | |
|
 |
| Axel m.fl.--> Anette hänger ut. Hon har för avsikt att göra det måndag förmiddag. Banan får väl hänga kvar fram till helgen så att alla hinner testa den... |
| Skrivet av: | fimpen [2005-04-17 12:04] | |
|
 |
| Vill springa bana 1! Verkar skoj! |
| Skrivet av: | Axel [2005-04-17 11:22] | |
|
 |
| Öberg>> Vill också ha banan till annat tillfälle, skall på Mamma Mia på tisdag. Finns den tillgänglig imorgon måndag redan eller vill du ha hjälp med uthängning? |
| Skrivet av: | Piraten [2005-04-17 0:22] | |
|
 |
| Jag vill springa bana 1 |
| Skrivet av: | Göthlin [2005-04-16 20:50] | |
|
 |
| Vill liksom Pontus ha en bana till senare. |
| Skrivet av: | Balken [2005-04-16 15:52] | |
|
 |
| bana 1, ja tack! |
| Skrivet av: | HNord [2005-04-16 11:57] | |
|
 |
| Kommer, långa. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-04-15 12:56] | |
|
 |
| Jag kommer med allra största säkerhet. Coach, vilken bana ska jag springa? |
| Skrivet av: | Björne [2005-04-15 12:14] | |
|
 |
| Course 1, s´il vous plaît |
| Skrivet av: | Groth [2005-04-15 11:48] | |
|
 |
| bana 1 bitte |
| Skrivet av: | M&M [2005-04-15 11:23] | |
|
 |
| Även gubben Nilsson vill springa bana 1, toppform på väg ? |
| Skrivet av: | Patrik [2005-04-15 9:16] | |
|
 |
| Ännu en träning av toppklass verkar det som, självklart kommer jag! |
|
 |
| Bana 1 för mig tack! |
| Skrivet av: | Pontus [2005-04-15 8:59] | |
|
 |
| Vill gärna ha banan för att springa vid annat tillfälle. Malin jobbar kväll:-( |
| Skrivet av: | beh [2005-04-15 7:43] | |
|
 |
| kommer! bana 1. |
| Skrivet av: | stefan [2005-04-15 7:04] | |
|
 |
| Jag springer. |
| Skrivet av: | Peter Johansson [2005-04-15 6:20] | |
|
 |
| Jag kommer och springer bana 2 |
| Skrivet av: | cassius [2005-04-15 0:26] | |
|
 |
| Jag kommer gärna och springer bana 1 |
| Skrivet av: | Peiza [2005-04-14 21:33] | |
|
 |
| Count me in! |
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-14 21:23] | |
|
 |
| Per och Sara springer bana 1. |
|
|
|
 |