 |
|
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-05 10:30] | |
|
 |
Sara kommer med
Patrik--> 25 kvar... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-04-05 10:05] | |
|
 |
| Noterat 22 intresserade för dagens träning. Än finns chansen för 26 st till =) 48 slingor ritade vilket också innebär att 48st kan starta samtidigt. |
| Skrivet av: | erik [2005-04-05 8:01] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Ari [2005-04-05 7:59] | |
|
 |
| Jag är med |
| Skrivet av: | frippe [2005-04-05 7:59] | |
|
 |
| Jag, Kent-Arne och Ari kommer. |
| Skrivet av: | dg [2005-04-04 21:44] | |
|
 |
| På träningen i morgon kommer vi att passa på att ta kort till en reklam- rekryteringsfolder vi ska göra. Därför vill jag att alla som ska vara med på träningen i morgon klär sig i tävlingskläder. Ta gärna med er någon gammal nummerlapp om ni har, så vi kan få till bra ”tävlingsbilder”. |
| Skrivet av: | Skrållan [2005-04-04 21:26] | |
|
 |
| Jag kommer också! |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Bosse P [2005-04-04 18:02] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Kristin [2005-04-04 16:56] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | birgitta a [2005-04-04 15:24] | |
|
 |
| Birgitta A och Gunilla P kommer |
| Skrivet av: | dg [2005-04-04 9:30] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | Axel [2005-04-03 21:14] | |
|
 |
| Är på |
| Skrivet av: | Piraten [2005-04-03 20:57] | |
|
 |
| Jag vill vara med! |
| Skrivet av: | Cassius [2005-04-03 20:45] | |
|
 |
| kommer |
| Skrivet av: | stefan [2005-04-03 18:40] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | beh [2005-04-03 17:11] | |
|
 |
| jag kommer. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-04-02 19:39] | |
|
 |
| Stor chans att jag kommer. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-04-02 19:11] | |
|
 |
| Räkna med mig |
| Skrivet av: | Pontus [2005-04-02 19:11] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-02 17:05] | |
|
 |
| kommer |
|
 |
| Kommer. |
|
|
|
 |