INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/29)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: fille [2005-04-04 18:15]
matte>> troligt....

Skrivet av: matte [2005-04-02 21:02]
missförstånd mellan mig och fille kan inte komma :(

Skrivet av: Kajsa [2005-04-02 19:38]
Ändring! Jag kommer inte imorgon!

Skrivet av: stefan däpp [2005-04-02 13:38]
jag tänkte att springa 6 km......men jag har ingen bil. Finns det nagon som kan ta med mig? (min tel: 073 7247578).

Skrivet av: Holm [2005-04-02 9:09]
Nu sticker jag och skriver ut kartorna. För eventuella eftersläntrare så fixar jag ett par extra till varje bana...

Skrivet av: stina [2005-04-01 22:01]
jag vill gärna springa 4 km!

Skrivet av: fille [2005-04-01 19:46]
kom på att jag inte kunde, stryk mig.

Skrivet av: Piraten [2005-04-01 16:20]
Jag springer gärna 6 km!

Skrivet av: Groth [2005-04-01 10:56]
Om jag mot alla odds känner mig kry tar jag gärna en 6 km

Skrivet av: frippe [2005-04-01 9:25]
Springer 6km.

Skrivet av: Inger Nicolas [2005-04-01 7:42]
Tre deltagare från familjen Nicolas, blå bana för alla tre.

Skrivet av: Holm [2005-04-01 7:33]
Självklart är alla som vill välkomna - även Dan Larsson....

Skrivet av: Dan Larsson [2005-03-31 22:01]
Om det är möjligt skulle jag vilja vara med på träningen, 6 km låter lagom

Skrivet av: Kristin [2005-03-31 21:58]
Jag kommer gärna och springer 6 km-banan.

Skrivet av: andersbergman [2005-03-31 21:36]
Hej Anders
Om Gunilla o Jag får vara med så är vi tacksamma.Blå bana passar till oss båda.
Anders Bergman

Skrivet av: Birgitta Arlebo [2005-03-31 20:46]
Jag ändrar mig till 4 km.

Skrivet av: Birgitta A [2005-03-31 20:45]
Korta banan blir bra.

Skrivet av: Almbyit (och KFUM-medlem;)) [2005-03-31 19:12]
Jag är gärna med och springer 6 km om jag får!

Skrivet av: Ari [2005-03-31 14:30]
6 km blir bra för mig.

Skrivet av: stefan [2005-03-31 11:54]
Jodå jag kommer!

Skrivet av: Pontus [2005-03-31 11:46]
Kommer ev. 6 km + distans före eller efter för min del.

Skrivet av: Holm [2005-03-31 10:16]
Kajsa>>> Det hänger skärmar ute.

Skrivet av: Kajsa [2005-03-30 9:20]
Jag tänkte väl att det skulle komma någon ersättningsträning! Schyrre! 4 km tack! (Kommer det att vara något utsatt?)

Skrivet av: Christina Långh [2005-03-29 22:16]
Ida ska vara med, röd bana. Jag kanske kan duga till att ta tid eller nå´t.

Skrivet av: fille [2005-03-29 19:48]
Filip och Matte kommer och springer kortaste!

Skrivet av: Peiza [2005-03-29 17:19]
6km gafflad bana tack

Skrivet av: Anders [2005-03-29 16:07]
Anders Kallin - 6 km.

Skrivet av: da Silva [2005-03-29 15:29]
Anders>>> Bra initiativ!

Jag vill springa långa banan! Förlänger gärna med en liten distanssväng efteråt om någon mer är intresserad.

Skrivet av: Pandan [2005-03-29 13:40]
Anders Holm - 6 km.