 |
|
| Skrivet av: | fille [2005-04-04 18:15] | |
|
 |
| matte>> troligt.... |
| Skrivet av: | matte [2005-04-02 21:02] | |
|
 |
| missförstånd mellan mig och fille kan inte komma :( |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-04-02 19:38] | |
|
 |
| Ändring! Jag kommer inte imorgon! |
|
 |
| jag tänkte att springa 6 km......men jag har ingen bil. Finns det nagon som kan ta med mig? (min tel: 073 7247578). |
| Skrivet av: | Holm [2005-04-02 9:09] | |
|
 |
| Nu sticker jag och skriver ut kartorna. För eventuella eftersläntrare så fixar jag ett par extra till varje bana... |
| Skrivet av: | stina [2005-04-01 22:01] | |
|
 |
| jag vill gärna springa 4 km! |
| Skrivet av: | fille [2005-04-01 19:46] | |
|
 |
| kom på att jag inte kunde, stryk mig. |
| Skrivet av: | Piraten [2005-04-01 16:20] | |
|
 |
| Jag springer gärna 6 km! |
| Skrivet av: | Groth [2005-04-01 10:56] | |
|
 |
| Om jag mot alla odds känner mig kry tar jag gärna en 6 km |
| Skrivet av: | frippe [2005-04-01 9:25] | |
|
 |
| Springer 6km. |
|
 |
| Tre deltagare från familjen Nicolas, blå bana för alla tre. |
| Skrivet av: | Holm [2005-04-01 7:33] | |
|
 |
| Självklart är alla som vill välkomna - även Dan Larsson.... |
| Skrivet av: | Dan Larsson [2005-03-31 22:01] | |
|
 |
| Om det är möjligt skulle jag vilja vara med på träningen, 6 km låter lagom |
| Skrivet av: | Kristin [2005-03-31 21:58] | |
|
 |
| Jag kommer gärna och springer 6 km-banan. |
|
 |
Hej Anders Om Gunilla o Jag får vara med så är vi tacksamma.Blå bana passar till oss båda. Anders Bergman
|
| Skrivet av: | Birgitta Arlebo [2005-03-31 20:46] | |
|
 |
| Jag ändrar mig till 4 km. |
| Skrivet av: | Birgitta A [2005-03-31 20:45] | |
|
 |
| Korta banan blir bra. |
|
 |
| Jag är gärna med och springer 6 km om jag får! |
| Skrivet av: | Ari [2005-03-31 14:30] | |
|
 |
| 6 km blir bra för mig. |
| Skrivet av: | stefan [2005-03-31 11:54] | |
|
 |
| Jodå jag kommer! |
| Skrivet av: | Pontus [2005-03-31 11:46] | |
|
 |
| Kommer ev. 6 km + distans före eller efter för min del. |
| Skrivet av: | Holm [2005-03-31 10:16] | |
|
 |
| Kajsa>>> Det hänger skärmar ute. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-03-30 9:20] | |
|
 |
| Jag tänkte väl att det skulle komma någon ersättningsträning! Schyrre! 4 km tack! (Kommer det att vara något utsatt?) |
|
 |
| Ida ska vara med, röd bana. Jag kanske kan duga till att ta tid eller nå´t. |
| Skrivet av: | fille [2005-03-29 19:48] | |
|
 |
| Filip och Matte kommer och springer kortaste! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-29 17:19] | |
|
 |
| 6km gafflad bana tack |
| Skrivet av: | Anders [2005-03-29 16:07] | |
|
 |
| Anders Kallin - 6 km. |
|
 |
Anders>>> Bra initiativ!
Jag vill springa långa banan! Förlänger gärna med en liten distanssväng efteråt om någon mer är intresserad. |
| Skrivet av: | Pandan [2005-03-29 13:40] | |
|
 |
| Anders Holm - 6 km. |
|
|
|
 |