INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/5)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: nilsolovasman [2005-03-23 20:18]
Finns det intresse att ha ett lag med på Joukola i år. Jag ska dit och är "sugen på att springa".

Skrivet av: Piraten [2005-03-23 17:40]
AA>> Hoppsan.... Bra att du har koll. Då kan inte jag vara med på tjoget. Tyvärr!

Skrivet av: BoRot [2005-03-23 16:00]
AA> Visst 17, nåja det var i alla fall en kul tanke, nåja får väl återkomma om tjoget ett annat år

Skrivet av: AA [2005-03-23 10:34]
Motionskom.>> Att dra i hop lag till Tjoget är nog lite tokigt med tanke på att det är samma helg som vi arrangerar multisporten.

Skrivet av: Piraten [2005-03-23 10:23]
Tjoget är kanonkul! Jag springer gärna!