 |
|
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-20 2:03] | |
|
 |
| Ted>>>Glömde mobilen hemma, men om du läser här så kan du försöka komma bort till mig vid halv tio, eller strax därefter. Vi ses på ekersgatan 27. |
| Skrivet av: | culin [2005-03-19 23:10] | |
|
 |
| Kommer också |
| Skrivet av: | Pontus [2005-03-19 21:01] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | dg [2005-03-19 20:54] | |
|
 |
| Jag har platser över i bilen. |
| Skrivet av: | Ted [2005-03-19 20:04] | |
|
 |
| Peiza>> Kanon om man kan åka med. Tid och plats? |
| Skrivet av: | stina [2005-03-19 18:00] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | fille [2005-03-19 17:09] | |
|
 |
| Filip och Matte kommer! |
| Skrivet av: | Feenie [2005-03-19 16:56] | |
|
 |
| Peiza>> Jag vill gärna åka med om det finns plats. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-19 16:45] | |
|
 |
Har bestämt mig nu, jag hänger på. Kosta vad det kosta vill. Samåkning kan ju vara bra, någon mer än Ted som är intresserad här ifrån väster? daSilva? |
|
 |
| är det för sent att anmäla sig? annars vill jag vara med. |
| Skrivet av: | gurra [2005-03-19 10:57] | |
|
 |
| jag kommer evntuellt |
| Skrivet av: | Feenie [2005-03-18 15:27] | |
|
 |
| Jag kommer ev. |
| Skrivet av: | Tommy [2005-03-18 15:26] | |
|
 |
| Uppåt...ingen övre gräns hoppas jag. Tänkte komma. |
| Skrivet av: | beh [2005-03-18 15:22] | |
|
 |
| jag är med. |
| Skrivet av: | ari [2005-03-18 12:09] | |
|
 |
| är med. |
| Skrivet av: | Ted [2005-03-18 11:56] | |
|
 |
Verka vara en bra träning. Är det möjligt att åka med någon? Bor på Norrgatan.
|
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-18 11:29] | |
|
 |
| Atans kan tyvärr inte. Ska köra 60% av fam Nicolas till Arlanda imorgon o sen blir jag kvar hemma hos mor o far för laddning och återhämtning till tävlingspremiären!. Ses nere i snöfria Blekinge på torsdag kväll (det måste bli barmark till dess) |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-03-18 11:08] | |
|
 |
| Jag är ganska säker på att jag kommer! |
|
 |
| Jag ska banne mig vara med... |
| Skrivet av: | C-G [2005-03-18 9:27] | |
|
 |
| Sara o Ch springer |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-17 22:48] | |
|
 |
| Eventuellt ska jag med. |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2005-03-17 22:27] | |
|
 |
| Jag ska vara med och springa ifrån Björne. |
| Skrivet av: | Björne [2005-03-17 22:00] | |
|
 |
| Björne och Lisa kommer! |
| Skrivet av: | Löken [2005-03-17 21:59] | |
|
 |
| Jag är "på"... |
| Skrivet av: | stefan [2005-03-17 21:33] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
|
|
 |