 |
|
| Skrivet av: | BoRot [2005-03-18 8:45] | |
|
 |
| M&M och alla andra> Jo det kan väl tänkas , lite kraft rann nog tyvärr av i och med beskedet om inställda tävlingar , men du har rätt självklart ska jag titta på alternativ... det kanske kan bli något i augusti eller senare i höst annars är inriktningen att mobilisera inför nästa år. |
| Skrivet av: | M&M [2005-03-17 21:21] | |
|
 |
| Ny helg i april ? |
| Skrivet av: | Olle H [2005-03-17 17:45] | |
|
 |
| Är jag den förste som förstår ett kul skämt ? |
| Skrivet av: | Anders U [2005-03-17 13:34] | |
|
 |
| Det var detta jag räknade med och följdaktligen aldrig skickade in någon anmälan |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-03-17 13:13] | |
|
 |
| Synd för jag har laddat med sportdryck men då får jag väl hälla den i slasken. |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2005-03-17 10:31] | |
|
 |
| Väldigt tråkigt.....precis som vädret. |
| Skrivet av: | Björn L [2005-03-17 8:25] | |
|
 |
| Tråkigt, jag får skjuta på debuten till nästa år. |
| Skrivet av: | frippe [2005-03-17 7:50] | |
|
 |
| uppfattat! |
| Skrivet av: | Kenneth, VOK [2005-03-17 6:50] | |
|
 |
Och här satt jag halva kvällen igår och försökte få tag på Bosse för att lämna återbud då jag fått förhinder. Nu tar vi nya tag, ser fram mot nästa resa. |
|
 |
| rackarn´s elände.. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-03-16 23:02] | |
|
 |
Spanien var bra! och det är Vets-resor också. Det ena förtar inte det andra. Bara att gå vidare mot nya mål. BoRoot jag anmäler mig redan till nästa aktivitet! |
| Skrivet av: | Nils-Olov [2005-03-16 22:24] | |
|
 |
| Har tagit del av nyheten och får vara hemma och kurera min förkylning istället. |
| Skrivet av: | mats B [2005-03-16 22:12] | |
|
 |
Det var trist, formen var på gång! Bara att ladda långsiktigt!
Mats |
| Skrivet av: | Peter Johansson [2005-03-16 22:05] | |
|
 |
niklas jag håller med! Spanien verkar bra.
|
| Skrivet av: | Lars E [2005-03-16 22:05] | |
|
 |
| Vad trist, jag som både tränat och beställt en laddad lampa |
| Skrivet av: | P-O S [2005-03-16 21:13] | |
|
 |
| Tuuungt....jag som just känner att toppningen har lyckat i år. |
| Skrivet av: | niklass [2005-03-16 20:46] | |
|
 |
| Trist, och jag som just satt lampan på laddning. Vi får väl satsa på Spanien i framtiden... |
| Skrivet av: | Widdas [2005-03-16 19:42] | |
|
 |
| Jag har med TUNGT hjärta tagit del av den bittra kalken. |
|
|
|
 |