 |
|
| Skrivet av: | JoV [2005-02-24 21:25] | |
|
 |
Nästa Tiomilaträning kommer förhoppningsvis att ske fredagen innan Måsen. Funderar på att lägga en tuff nattbana med rejäla långsträckor på USM-kartan. Start i Blankhult och mål i Klockhammar. Kom gärna med synpunkter angående datum och startmetod.
|
| Skrivet av: | JoV [2005-02-22 9:40] | |
|
 |
| JoV>> eller vi... |
| Skrivet av: | JoV [2005-02-22 9:39] | |
|
 |
| Öberg>>Toppen! Jag hörs eller ses ikväll... |
| Skrivet av: | Göthlin [2005-02-22 8:37] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-21 17:05] | |
|
 |
| JoV--> Jag tror jag har ändrat mig och erbjuder mig att hjälpa till med utsättning på Onsdag fm istället. |
| Skrivet av: | G [2005-02-21 16:39] | |
|
 |
| Jag är med |
| Skrivet av: | JoV [2005-02-21 16:07] | |
|
 |
| Enligt uppgifter har det snöat en del uppe i bergen den senaste tiden men det hindrar ju inte oss. För att undvika allt för mycket "spårlöpning" kommer träningen bestå av 9 st banor på 6 km som går i lite olika stråk. Vi startar 3 och 3 med 2 minuters mellanrum. |
| Skrivet av: | Löken [2005-02-20 19:01] | |
|
 |
Jag är "på".
|
|
 |
| jag kommer också |
| Skrivet av: | Piraten [2005-02-20 15:23] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-02-20 15:14] | |
|
 |
| Jag testar gärna om jag är i gammal god natträvsform... vad nu det innebär... |
| Skrivet av: | Kristin [2005-02-20 14:04] | |
|
 |
| Jag vill gärna vara med och tänkte ta med mig min lillebror om det går bra. |
| Skrivet av: | Axel [2005-02-20 12:02] | |
|
 |
Vill också vara med
|
| Skrivet av: | Kajsa [2005-02-20 8:59] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | JoV [2005-02-19 22:43] | |
|
 |
| Öberg>>Japp! Enligt min veckoplan kommer reflexerna hängas ut på Onsdag fm. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-19 19:07] | |
|
 |
| Jag undrar om banan är uthängd redan på Onsdag kväll. är borta Torsdag men behöver natträning. |
| Skrivet av: | beh [2005-02-19 16:55] | |
|
 |
| jag vill vara med. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-19 16:55] | |
|
 |
| Jag skulle vilja vara med..Men kommer vara hemma hos mor och far den kommande veckan så måste avböja. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-02-19 16:54] | |
|
 |
| Vill vara med |
|
 |
| Vill självklart vara med! Har hört att det kommer vara nattsträckor i några av vårens stafetter... |
|
|
|
 |