INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/20)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: JoV [2005-02-24 21:25]
Nästa Tiomilaträning kommer förhoppningsvis att ske fredagen innan Måsen. Funderar på att lägga en tuff nattbana med rejäla långsträckor på USM-kartan. Start i Blankhult och mål i Klockhammar.
Kom gärna med synpunkter angående datum och startmetod.

Skrivet av: JoV [2005-02-22 9:40]
JoV>> eller vi...

Skrivet av: JoV [2005-02-22 9:39]
Öberg>>Toppen! Jag hörs eller ses ikväll...

Skrivet av: Göthlin [2005-02-22 8:37]
Jag kommer

Skrivet av: Öberg [2005-02-21 17:05]
JoV--> Jag tror jag har ändrat mig och erbjuder mig att hjälpa till med utsättning på Onsdag fm istället.

Skrivet av: G [2005-02-21 16:39]
Jag är med

Skrivet av: JoV [2005-02-21 16:07]
Enligt uppgifter har det snöat en del uppe i bergen den senaste tiden men det hindrar ju inte oss. För att undvika allt för mycket "spårlöpning" kommer träningen bestå av 9 st banor på 6 km som går i lite olika stråk. Vi startar 3 och 3 med 2 minuters mellanrum.

Skrivet av: Löken [2005-02-20 19:01]
Jag är "på".

Skrivet av: Snorkfröken [2005-02-20 18:48]
jag kommer också

Skrivet av: Piraten [2005-02-20 15:23]
Jag kommer.

Skrivet av: Hempa [2005-02-20 15:14]
Jag testar gärna om jag är i gammal god natträvsform... vad nu det innebär...

Skrivet av: Kristin [2005-02-20 14:04]
Jag vill gärna vara med och tänkte ta med mig min lillebror om det går bra.

Skrivet av: Axel [2005-02-20 12:02]
Vill också vara med

Skrivet av: Kajsa [2005-02-20 8:59]
Jag kommer.

Skrivet av: JoV [2005-02-19 22:43]
Öberg>>Japp! Enligt min veckoplan kommer reflexerna hängas ut på Onsdag fm.

Skrivet av: Öberg [2005-02-19 19:07]
Jag undrar om banan är uthängd redan på Onsdag kväll. är borta Torsdag men behöver natträning.

Skrivet av: beh [2005-02-19 16:55]
jag vill vara med.

Skrivet av: Patrik [2005-02-19 16:55]
Jag skulle vilja vara med..Men kommer vara hemma hos mor och far den kommande veckan så måste avböja.

Skrivet av: Peiza [2005-02-19 16:54]
Vill vara med

Skrivet av: da Silva [2005-02-19 16:37]
Vill självklart vara med! Har hört att det kommer vara nattsträckor i några av vårens stafetter...