INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/20)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Iva [2005-02-10 22:52]
alla>>TACK!! känns jätteroligt! funderar tom på att börja träna ;)
stefan>>ja... men säg inget
norrman´s>> :))

Skrivet av: janzon [2005-02-10 10:46]
Bra val du också.. Välkommen!

Skrivet av: saragarpenlund [2005-02-09 20:24]
Välkommen till klubben!

Skrivet av: Norman´s [2005-02-08 23:12]
Iva>>Ny jacka!?? Kul! Välkommen i klubben!

Skrivet av: Stoffe [2005-02-08 19:17]
Wow! välkommen

Skrivet av: gurra. [2005-02-08 18:07]
härliga tider! Välkommen!

Skrivet av: stefan [2005-02-08 13:47]
iva>>Kul.. var det **:n som gjorde det :)

Skrivet av: Öberg [2005-02-08 10:32]
Skoj! Nu kör vi hårt!

Skrivet av: HNord [2005-02-08 10:27]
Kul!! Välkomna både till Iva och Per. (Och Per och Per...)

Skrivet av: skistar [2005-02-08 10:15]
Kanon! Kör hårt Iva!

Skrivet av: diva [2005-02-08 10:11]
amen det var väl ett år försent änna... ;)

Skrivet av: da Silva [2005-02-08 10:07]
Kul, välkommen! Sätter lite press på herrlaget om vi ska vara bäst på Tiomila...

Skrivet av: fimpen [2005-02-08 9:34]
Fasen vad nice! Jättevälkommen!

Skrivet av: Axel [2005-02-08 8:11]
Kul! Välkommen!

Skrivet av: jennie [2005-02-08 8:01]
Vilken bra överraskning en vanlig tisdagsmorgon! Välkommen!

Skrivet av: Groth [2005-02-08 7:53]
Väldigt väldigt roligt!! Varmt välkommen!

Skrivet av: Pionhed [2005-02-08 7:03]
Gött! Kul!

Nu kommer bunkern att stanna i klubben ännu längre =)

Skrivet av: Peiza [2005-02-07 23:58]
Jättekul tycker jag med! Det behövs lite fler tjejer.

Skrivet av: Patrik [2005-02-07 23:44]
Kul med starka nyförvärv även på damsidan. Nu kan vi börja placeras oss riktigt riktigt bra på 25-manna också

Skrivet av: Feenie [2005-02-07 23:04]
Va skoj!!! Varmt välkommen till KFUM Iva!!!