INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/15)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Garpen [2005-02-07 22:09]
Välkommen till klubben Per!

Skrivet av: Feenie [2005-02-07 21:28]
Välkommen Per!!

Skrivet av: diva [2005-02-07 18:16]
per k!!

Skrivet av: stefan [2005-02-07 15:55]
Nu hårdande det till om platserna ytterliggare, men välkommen är du!

Skrivet av: Groth [2005-02-07 12:14]
Per nr vad det nu är..> välkommen!!

Skrivet av: Patrik [2005-02-06 22:23]
Öberg>> Synd att Jonhed har tackat nej då

Skrivet av: Öberg [2005-02-06 21:20]
Skoj! Välkommen!

dg--> nu måste vi ha ett Per-lag på måsen.....

Skrivet av: Löken [2005-02-06 19:46]
Riktigt fint med fler starka kort till säsongen...
Välkommen.

Skrivet av: Pontus [2005-02-06 19:35]
Härligt>> Välkommen Per!

Skrivet av: fimpen [2005-02-06 18:25]
ytterligare en PJ! Välkommen Per!

Skrivet av: skistar [2005-02-06 18:14]
P Janzon >> Välkommen till KFUM!

Balken >> Vadå? Du kan få ta sista i Johanlaget med Haglund, Gunnarsson, Rydberg, Ericsson, Soovik och Jan Johan sson

Skrivet av: da Silva [2005-02-06 17:38]
Janzon>>> Välkommen!!

Skrivet av: Peiza [2005-02-06 16:18]
Ahh härligt Per!

Skrivet av: Patrik [2005-02-06 15:37]
Grymt skoj! Vilket Team vi börjar få!

Skrivet av: Balken [2005-02-06 15:18]
Välkommen PJa. Mycket roligt

UK>>Funderar på att byta namn till Per Lundmark, så att man kan platsa i per-laget. Vem blir den sista i per-laget på jukola??