 |
|
| Skrivet av: | Garpen [2005-02-07 22:09] | |
|
 |
| Välkommen till klubben Per! |
| Skrivet av: | Feenie [2005-02-07 21:28] | |
|
 |
| Välkommen Per!! |
| Skrivet av: | diva [2005-02-07 18:16] | |
|
 |
| per k!! |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-07 15:55] | |
|
 |
Nu hårdande det till om platserna ytterliggare, men välkommen är du!
|
| Skrivet av: | Groth [2005-02-07 12:14] | |
|
 |
| Per nr vad det nu är..> välkommen!! |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-06 22:23] | |
|
 |
| Öberg>> Synd att Jonhed har tackat nej då |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-06 21:20] | |
|
 |
Skoj! Välkommen!
dg--> nu måste vi ha ett Per-lag på måsen..... |
| Skrivet av: | Löken [2005-02-06 19:46] | |
|
 |
Riktigt fint med fler starka kort till säsongen... Välkommen. |
| Skrivet av: | Pontus [2005-02-06 19:35] | |
|
 |
| Härligt>> Välkommen Per! |
| Skrivet av: | fimpen [2005-02-06 18:25] | |
|
 |
| ytterligare en PJ! Välkommen Per! |
| Skrivet av: | skistar [2005-02-06 18:14] | |
|
 |
P Janzon >> Välkommen till KFUM!
Balken >> Vadå? Du kan få ta sista i Johanlaget med Haglund, Gunnarsson, Rydberg, Ericsson, Soovik och Jan Johan sson |
|
 |
| Janzon>>> Välkommen!! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-02-06 16:18] | |
|
 |
| Ahh härligt Per! |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-06 15:37] | |
|
 |
| Grymt skoj! Vilket Team vi börjar få! |
| Skrivet av: | Balken [2005-02-06 15:18] | |
|
 |
Välkommen PJa. Mycket roligt
UK>>Funderar på att byta namn till Per Lundmark, så att man kan platsa i per-laget. Vem blir den sista i per-laget på jukola?? |
|
|
|
 |