 |
|
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-19 17:01] | |
|
 |
| Groth,da Silva och Öberg>> Tack för en mkt bra träninghelg!! Bra o givande träningar rakt igenom. Pricken över I:t var iaf duschanläggningen i Mogetorp som höll yppersta världsklass =) |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-18 21:28] | |
|
 |
| Groth, da Silva>> Tack för en bra träning med ett roligt och bra "startsystem" |
|
 |
| Ni som anmält er för att äta lunch men av olika anledningar inte kan deltaga, kommer troligtvis ändå vara tvugna att betala för er, tyvärr. Återkommer om det. |
| Skrivet av: | Ari [2005-02-18 12:58] | |
|
 |
| Är anmäld till lördag fm men tar en vilodag för att vara lätt(?) i kroppen till söndagens vadköpingslopp.... |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-18 7:29] | |
|
 |
| Jag får ställa in mitt deltagande på de träningar jag anmält mig på tyvärr. dvs ikväll och i morgon fm. |
| Skrivet av: | Stefan D. [2005-02-16 15:03] | |
|
 |
| Jag ska ocksa springa pa lördag (med lunch!) |
| Skrivet av: | Erik och Jessika [2005-02-14 20:01] | |
|
 |
| Erik tränar tränar fre och lö fm. Vi äter båda lunch och går kartpromenad på em. |
| Skrivet av: | Kristin [2005-02-14 19:00] | |
|
 |
| Jag vill vara med på båda passen på lördagen om det går bra! |
|
 |
| Ändring av min anmälan: lördag båda passen + mat. |
| Skrivet av: | Iva [2005-02-13 20:02] | |
|
 |
| jag vill springa fm, äta och - om jag orkar - även em... |
| Skrivet av: | Anders [2005-02-13 18:53] | |
|
 |
| Anmäler en styck Almby-tjej vid namn Charlotte till fm+lunch+em lördag! |
| Skrivet av: | Calle [2005-02-13 13:10] | |
|
 |
| Jag önskar även äta... |
| Skrivet av: | Lars & Lina [2005-02-13 9:44] | |
|
 |
Lars: natt fredag + lunch lördag och em-passet. Lina: lunch lördag och em-passet |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-02-12 14:53] | |
|
 |
| Fast den träningen är kanske inte på samma plats? I så fall springer vi på samma kontroller som er andra fast i en egen grupp. (Här ska läras upp!) |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-02-12 14:52] | |
|
 |
| Jag och sambon kommer på lördag fm. Ingen lunch. Vi springer gärna på nattkontrollerna. (Kanske plocka in?) |
| Skrivet av: | sara.b [2005-02-11 21:49] | |
|
 |
| Jag springer båda passen och jag vill ha lunch |
| Skrivet av: | fimpen [2005-02-10 15:16] | |
|
 |
| Anmäler Henrik Wass, IF Hagen till lördagens aktiviteter! |
| Skrivet av: | stina [2005-02-09 18:41] | |
|
 |
| jag vill springa båda passen på lördagen och gärna äta lunch också! |
| Skrivet av: | beh [2005-02-09 15:05] | |
|
 |
| Jag vill vara med på lördagen. även lunch. återkommer om fre och sön. |
| Skrivet av: | Anders [2005-02-09 10:51] | |
|
 |
| Jag kör lördagens 2 pass och mat! |
| Skrivet av: | ari [2005-02-09 10:41] | |
|
 |
| Är med på lördagens förmiddagspass |
| Skrivet av: | fimpen [2005-02-09 10:09] | |
|
 |
| Jag kör samma upplägg som Emma! två pass lördag och mat! Tackar! |
| Skrivet av: | Emma [2005-02-08 20:52] | |
|
 |
| Jag kommer träna båda passen på lördagen och vill ha mat |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-08 10:55] | |
|
 |
| Fredag ska jag med, återkommer om Lördag. |
| Skrivet av: | Groth [2005-02-08 8:44] | |
|
 |
| Arrangörsstaben utgår från att alla som anmäler sig till två pass på lördagen skall ha mat också. Vore bra om ni skriver om ni ska ha mat eller inte. |
| Skrivet av: | Nedved [2005-02-07 14:48] | |
|
 |
| Jag är intresserad av fredagen och lördagens träningar.. ev även på söndagen... |
| Skrivet av: | C-G [2005-02-07 13:33] | |
|
 |
| Sara G kör alla tre träningarna medan Ch nöjer sig med de två på lördagen |
| Skrivet av: | dg [2005-02-06 20:54] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Löken [2005-02-06 20:05] | |
|
 |
Jag är "på" på allt... Ska bli skoj.
|
| Skrivet av: | calle [2005-02-06 16:00] | |
|
 |
| Jag är gärna med fredag + lördag. |
|
 |
| Jag vill vara med på lördag och söndag, ev även fredag. Mat också. |
| Skrivet av: | Skistar [2005-02-04 10:06] | |
|
 |
| Ni missar väl inte att vi kör Wadköpingsloppet på söndagen den 20 februari. Start kl. 11.00. Plats: Grängesbergs golfbana+elljusspår (om det inte snart kommer snö i Kilsbergen). 40 km |
| Skrivet av: | Hempa [2005-02-04 9:31] | |
|
 |
| Jag vill vara med fre och lör. Äta mat också. Det är gott. |
| Skrivet av: | Balken [2005-02-04 1:18] | |
|
 |
| Jag vill anmäla mig till hela lördagen. På fredan jobbar jag kväll :( |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-03 19:50] | |
|
 |
| JoV>> Räkna med att du behövs på fredagskvällen. Främst vid starten. Banläggaren utlovar dessutom "nästan varvning", så där kan du skriva tider om du vill. |
| Skrivet av: | Pontus [2005-02-03 19:35] | |
|
 |
| Jag är gärna med på fredagens träning |
| Skrivet av: | Piraten [2005-02-03 16:07] | |
|
 |
| Jag vill gärna vara med under hela helgen . Har bil som vanligt och vill gärna äta lunch på lördagen |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-03 15:16] | |
|
 |
| Intresserad av fredagens och lördagens aktiviteter. |
|
 |
Kajsa>>> Antar att fredagens nattkontroller kommer att finnas kvar att springa på under lördagsförmiddagen.
da Silva>>> Glöm inte bort att räkna in dig själv till träning och lunch. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-03 12:55] | |
|
 |
| Kajsa m.fl.--> Fredagkväll och lördag eftermiddag kommer det att vara saker uthängt. Lördag förmiddag springar man i mindre grupper och kontrollerar varandra. Mer info om det på plats. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-02-03 12:16] | |
|
 |
| Min ständiga fråga: Kommer det att vara något uthängt på lördagen(förmiddag och eftermiddag)? |
| Skrivet av: | Per Sjögren [2005-02-03 11:25] | |
|
 |
| Med på allt. |
| Skrivet av: | JoV [2005-02-03 10:51] | |
|
 |
| Låter som ett mycket bra upplägg. Ska inte vara med och springa men jag kan hjälpa till om det behövs. Vill ha mat. |
|
|
|
 |