 |
|
| Skrivet av: | matte [2005-03-09 15:52] | |
|
 |
| jag följa med |
| Skrivet av: | stina [2005-02-09 18:45] | |
|
 |
| jag vill kanske följa med...kanske lovisa också |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-02-08 10:30] | |
|
 |
| Jessica följer antagligen med. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-02-07 13:45] | |
|
 |
| Jag är intresserad! |
| Skrivet av: | beh [2005-02-06 13:54] | |
|
 |
| Jag kan förhoppningsvos följa med. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-05 13:57] | |
|
 |
| Per och Sara följer med |
|
 |
| Anmälan gjort till mig: Pecka, Kerstin, Clobbe Norman, CG. Sara, Christer Garpenlund, Lasse, Birgitta Arlebo. |
| Skrivet av: | Balken [2005-02-02 11:08] | |
|
 |
| Jag vill med! |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-02-02 9:18] | |
|
 |
| Jag följer antagligen med. |
| Skrivet av: | JoV [2005-01-31 17:47] | |
|
 |
| Jag kanske hänger med.... |
|
 |
| Låter som ett bra koncept, jag vill med. |
| Skrivet av: | Axel [2005-01-31 8:40] | |
|
 |
| Hakar nog |
| Skrivet av: | Piraten [2005-01-31 8:28] | |
|
 |
| Jag åker gärna med. |
|
 |
| Jag är med :)... |
|
 |
| Jag o dg åker gärna på påskläger |
| Skrivet av: | Björne [2005-01-30 21:25] | |
|
 |
| Jag är också mycket intresserad av påskläger i Blekinge i och med att J-cuptävlingarna går där. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-01-30 21:23] | |
|
 |
| Jag kommer åka ner o tävla i Blekinge i påsk. Men vi har sommarställe utanför Kalshamn så jag och min familj kommer bo där. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-01-30 18:41] | |
|
 |
Jag är helt klart intresserad av ett påskläger, och gärna en nattsträcka, det är kul. :)
Sugen>>24/3-28/3 dvs ingen semester. Startar med 7-manna som har första start kl 21:00 |
| Skrivet av: | Sugen [2005-01-30 18:10] | |
|
 |
| Vilka datum rör det sig om och hur mkt semester måste man ta? |
|
|
|
 |