INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/36)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Pontus [2005-01-21 17:58]
kommer att köra träningen på förmiddagen men förlänger den troligen till 2 h, startar ca 09.15 i motorp. Kommer troligen med på lunchen men har med eget glutenfritt käk.

Skrivet av: BoRot [2005-01-21 17:16]
Finns det möjlighet att komma ner till Hallsberg och få låna en karta och träna på kontroller?

Skrivet av: Balken [2005-01-21 13:51]
Anders, JoV, fimpen>> Jag ska hem efter lunch, har bil om det behövs.

Skrivet av: Holma [2005-01-20 17:55]
Jag ser till att kocken gör några extra portioner mot vad jag hade beställt sedan tidigare....

Skrivet av: Balken [2005-01-20 11:44]
Lunch om det går. Annars fixar jag eget!

Skrivet av: fimpen [2005-01-20 11:35]
anders, JoV>>> jag tänker inte träna på eftermiddagen och stannar över lunchen.

Skrivet av: Stålis [2005-01-20 11:12]
Lars och Lina vill vara med på förmiddagen och gärna på lunchen.

Skrivet av: Pionhed [2005-01-20 7:40]
Aha, om man hade läst lite noggrannare så...

Dock, finns det kvar tar jag gärna lunch, annars fixar jag det själv.

Skrivet av: Pionhed [2005-01-20 7:39]
Om det finns lunch kvar vill även jag ha en sådan, eller var Holmas inlägg bara något för att få oss att snabba på inrapporteringen?

Skrivet av: Anders [2005-01-19 22:48]
JoV>> då ska vi bara ha en bil också så löser det sig :)

Skrivet av: JoV [2005-01-19 22:23]
Anders>> Jag kan tänka mig att åka hem efter lunch......

Skrivet av: carro [2005-01-19 17:45]
jag kan väl ta en lunch också, tack.

Skrivet av: Anders [2005-01-19 10:26]
Är det någon som bara ska träna förmiddag och åka hem före lunch, eller någon som ska träna förmiddag och åka hem efter lunch?

Holma>> Om det inte är någon som ska åka hem före lunch som jag kan åka med så tar jag gärna en lunch också!

Skrivet av: Holma [2005-01-19 7:09]
Nu finns det 3 luncher kvar.
Hempa>>> Dags att slå till??

Skrivet av: Skistar [2005-01-18 23:08]
Gärna lunch. anmäler mig härmed.

Skrivet av: Kajsa [2005-01-18 22:25]
Jag vet inte om ni behöver veta om man kommer och tränar men jag har för avsikt att komma lö fm. Eventuellt följer farsan och sambon med. Vi stannar inte för lunch eller nåt sånt. Jag ser fram emot att läsa om vårens tävlingsprogram mm på hemsidan i efterhand.

Skrivet av: Snorkfröken [2005-01-18 21:55]
Lunch tack

Skrivet av: stina [2005-01-18 21:36]
jag vill också gärna ha lunch!

Skrivet av: gurra g [2005-01-18 17:57]
lunch bitte

Skrivet av: Patrik [2005-01-18 15:25]
Lunch? -Ja,tack!

Skrivet av: Skrållan [2005-01-17 17:35]
Jag vill gärna ha lunch

Skrivet av: Feenie [2005-01-17 17:33]
Jag vill gärna ha lunch

Skrivet av: dg [2005-01-16 19:11]
Under lunchen på träningsdagen kommer elitkommittén att ta presentera och ta upp följande till diskussion:

Nya gruppindelning samt ”nya” förmåner och skyldigheter
Tävlingsprogrammet 2005.
10-mila läger.
Målsättning.



Lunch till Jonas och Daniel.

Skrivet av: Stoffe [2005-01-11 16:51]
Lunch på mig!

Skrivet av: da Silva [2005-01-11 12:14]
Räkna tyvärr bort mig, då jag kommer jaga kilometrar på sydligare breddgrader denna helg.

Skrivet av: Per Eklöf [2005-01-11 10:46]
Jag vill ha lunch :).

Skrivet av: lillstrumpa [2005-01-10 14:32]
lunch skulle sitta fint!

Skrivet av: Göthlin [2005-01-10 14:26]
Räkna in en lunch för mig.

Skrivet av: fimpen [2005-01-10 11:41]
Jag käkar gärna efter träningen...

Skrivet av: Öberg [2005-01-09 12:48]
Per och Sara lär närvara vid lunchen.

Skrivet av: Holma [2005-01-06 9:27]
Kajsa>>> Jepp. Klart vi sätter ut ngt som du kan leta efter...

Skrivet av: Kajsa [2005-01-04 17:47]
OL-teknik lördag förmiddag - kommer det vara något utsatt i skogen?

Skrivet av: Peiza [2005-01-04 17:32]
Jag kommer inte medverka.

Skrivet av: beh [2005-01-04 14:11]
Lunch.

Skrivet av: Björne [2005-01-04 12:26]
Jag vill också gärna ha lunch på lördagen

Skrivet av: Piraten [2005-01-04 10:14]
Jag vill gärna ha lunch på lördagen.