INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/7)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Hnord [2004-12-17 18:02]
Om jag lyckas pallra mig upp i tid ansluter jag mig till 2h-gänget

Skrivet av: stefan [2004-12-17 13:20]
Jag som är gammal och rund skulle gärna vara med på 2h men kan tyvärr inte medverka alls.

Skrivet av: AA [2004-12-17 13:08]
Groth>> Jag hoppas på start i morgon och då är 2 h max, även om jag inte är gammal och rund...;)

Skrivet av: Öberg [2004-12-17 9:48]
dg--> Jag är i Nyköping på examensfest. Du får bogsera mig i mellandagarna istället....

Skrivet av: Groth [2004-12-17 6:53]
Är det någon mer trivsellöpare som "bara" ska springa 2 h? Vi som börjar bli runda och gamla orkar inte längre.

Skrivet av: 1.96 [2004-12-16 17:05]
Bra tänkt! Way to go! Hade jag varit på hugget hade jag valt tretimmars-kittet. Men 4 timmars låter hårt, hade jag nog inte grejat...

Skrivet av: dg [2004-12-16 9:30]
Lååång pass! Jag är med.

Öberg>> Jag tar med bogserlinan!