 |
|
| Skrivet av: | Hnord [2004-12-17 18:02] | |
|
 |
| Om jag lyckas pallra mig upp i tid ansluter jag mig till 2h-gänget |
| Skrivet av: | stefan [2004-12-17 13:20] | |
|
 |
| Jag som är gammal och rund skulle gärna vara med på 2h men kan tyvärr inte medverka alls. |
| Skrivet av: | AA [2004-12-17 13:08] | |
|
 |
| Groth>> Jag hoppas på start i morgon och då är 2 h max, även om jag inte är gammal och rund...;) |
| Skrivet av: | Öberg [2004-12-17 9:48] | |
|
 |
| dg--> Jag är i Nyköping på examensfest. Du får bogsera mig i mellandagarna istället.... |
| Skrivet av: | Groth [2004-12-17 6:53] | |
|
 |
| Är det någon mer trivsellöpare som "bara" ska springa 2 h? Vi som börjar bli runda och gamla orkar inte längre. |
| Skrivet av: | 1.96 [2004-12-16 17:05] | |
|
 |
| Bra tänkt! Way to go! Hade jag varit på hugget hade jag valt tretimmars-kittet. Men 4 timmars låter hårt, hade jag nog inte grejat... |
| Skrivet av: | dg [2004-12-16 9:30] | |
|
 |
Lååång pass! Jag är med.
Öberg>> Jag tar med bogserlinan! |
|
|
|
 |