 |
|
| Skrivet av: | JoV [2004-12-12 17:31] | |
|
 |
| Tack för en bra och trevlig helg. |
| Skrivet av: | Frasse [2004-12-10 23:21] | |
|
 |
| Jag tar gärna en plats om det finns nån kvar .. |
| Skrivet av: | Dannor [2004-12-10 16:32] | |
|
 |
| Tar en plats på spinningen |
| Skrivet av: | Kristin J [2004-12-10 0:31] | |
|
 |
| Jag är gärna med på spinning om det är okej. |
| Skrivet av: | iva [2004-12-09 23:02] | |
|
 |
| spinning please! |
| Skrivet av: | fimpen [2004-12-09 22:25] | |
|
 |
| Jag vill gympa, spinna och käka mat! |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-09 18:09] | |
|
 |
| Hempa>> Jag betalar med klipp-kort, hoppas det går bra. |
| Skrivet av: | Hempa [2004-12-09 17:13] | |
|
 |
| Ändrad tid för spinningen. Vi samlas i entrén 9.15 och samlar in pengar från alla! |
| Skrivet av: | Nanna [2004-12-09 17:11] | |
|
 |
| Hej! Är gärna med på spinning - men är beredd att ge upp min plats om mer hårdsatsande OLare visar intresse för en ledig hoj! :) |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-09 11:32] | |
|
 |
| Jag kör spinning. |
| Skrivet av: | Hempa [2004-12-09 10:19] | |
|
 |
Jag tänker vara med på spinningen själv också. Nu är det 13 platser bokade. 7 kvar.
Kajsa>> Inga kontroller på söndag tyvärr.
|
| Skrivet av: | Malin [2004-12-09 10:02] | |
|
 |
| Jag vill vara med på spinningen |
| Skrivet av: | Piraten [2004-12-09 9:32] | |
|
 |
| Jag vill vara med på allt! |
| Skrivet av: | Emma [2004-12-09 8:14] | |
|
 |
| Jag hoppar över spinningen, men kommer till maten och eftermiddagspasset. Kommer på söndagens distans-OL om skolarbetet är klart. |
| Skrivet av: | Balken [2004-12-09 1:26] | |
|
 |
Jag vill vara med på rubbet. Pax!!
|
| Skrivet av: | Kajsa [2004-12-08 23:02] | |
|
 |
| Blir det kontroller i skogen på söndagen? |
| Skrivet av: | Jake [2004-12-08 19:45] | |
|
 |
| Ja kör fredans gympa och lördagens spinning,lunch och eftermiddagsaktivitet |
| Skrivet av: | Feenie [2004-12-08 17:54] | |
|
 |
| Spinning tack |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2004-12-08 16:45] | |
|
 |
| Spinning, mat, skogsdistans och distans-OL, tack! |
| Skrivet av: | gurra [2004-12-08 16:23] | |
|
 |
| jag kör på jumbopaketet! middag,spinning och eftermiddagsaktivitet! STARKA BEN!! |
|
 |
1.96>>> Så sant, man behöver inte vara rädd att ta i och träna lite mer nu när träningssäsongen kommit igång. Så länge man håller ner tempot och håller sig på någorlunda mjukt underlag, samt ser till att äta och vila ordentligt mellan passen så klarar man rätt många timmar på få dagar.
Kom igen och anmäl er nu allihop! |
| Skrivet av: | Björne [2004-12-08 13:53] | |
|
 |
| 1, 2 och 3 |
| Skrivet av: | 1.96 [2004-12-08 10:34] | |
|
 |
| En tanke: Varför inte baka in torsdagens träningspass i helgen, det är ju ett bra skogsdistanspass inplanerat redan. Rocka igång helgen med 2 h där, jogga innan gympan, lördags em som DaS och JoV tyckte med distans och söndagen med OL banan + em alt träning, tex simning i g-vik. Då blir det ju 8-10 h på fyra dagar som ju är riktigt riktigt bra... |
| Skrivet av: | dg [2004-12-08 9:47] | |
|
 |
| Jag tycker också vi kan ta en sväng i skogen på lördag eftermiddag. Jag kommer att delta hela helgen. Har jag bokat plats på spinningen nu? |
| Skrivet av: | beh [2004-12-08 9:45] | |
|
 |
| Spinning, mat och eftermiddags pass för mig. |
| Skrivet av: | JoV [2004-12-08 8:23] | |
|
 |
Tycker också att de flesta borde ta chansen att springa en sväng på lördag eftermiddag.
Mat och spnning skulle passa mig.
|
|
 |
| Intresserad av spinning och mat på lördagen. På eftermiddagen tar jag en lugn skogstur på 60-90 minuter om nån är sugen på att sällskapa. På söndag ser jag fram mot ett härligt pass i Kilsbergsslänten. :-) |
|
|
|
 |