 |
|
| Skrivet av: | polisen [2004-11-04 23:22] | |
|
 |
| Patrik>> Ok då förstår vi. Det är ju helt naturligt och förståligt. Vi lägger ner förundersökningen. |
| Skrivet av: | Patrik [2004-11-04 23:21] | |
|
 |
polisen>>Jo jag måste erkänna att jag vart mutad, annars skulle jag aldrig förlorat med 7-0.. Hela KFUM:s elitsatt låg bakom,då de gärna gör Per glad så han känner sig som en i gänget o därmed gör ett snabbt och enkelt klubbyte
=) |
| Skrivet av: | polisen [2004-11-04 23:18] | |
|
 |
| Patrik>> Det ligger väl inga mutor bakom torsken om 3e pris???? du är misstänkt att vara inblandad i en stor mut härva o kan inom några dagar åka in i häktet |
|
|
|
 |