INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/36)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: fimpen [2004-09-14 11:44]
Hej Per! Du har säkert sett Ida Nordin, Vok´s fråga på pladdret. Hoppas det går att lösa!

Fimpen

Skrivet av: Annica M [2004-09-14 10:40]
Jag vill gärna springa korta banan om det inte är för sent att anmäla sig

Skrivet av: beh [2004-09-14 8:53]
Björklund springer gärna långa.

Skrivet av: elmosoovik [2004-09-13 23:17]
Elmo Jag vill springa korta banan

Skrivet av: Ida [2004-09-13 22:05]
Jag vill springa korta banan!

Skrivet av: Stefan again... [2004-09-13 21:32]
sorry. I forgot the category. "long" would be nice.

Skrivet av: stefan [2004-09-13 21:31]
Hej hej. I am an exchange student from Switzerland and i would like to join your club and if there is a possibility, I would like to participate in tomorrows race. Looking forward to meet you all. Greets Stefan.

Skrivet av: Lars Jonhed [2004-09-13 21:25]
Lars -> Långa Familjelottning startar först.
Lina -> Långa Familjelottning startar efter Lars kommer imål om du Per
inte vill vara barnvakt!?
Gianantonio -> Korta (tror jag)
Per-Olov Gutman, "Israeliske professorn" -> Korta (Om det är fint väder)

Skrivet av: Chewie [2004-09-13 20:26]
Hardt springer långa

Skrivet av: fimpen [2004-09-13 17:26]
Jag rör mig gärna en sväng i skogen imorgon. En 4 km bana blir utmanande och bra!

Skrivet av: lek [2004-09-13 15:43]
Lars ekström springer gärna långa banan.

Skrivet av: Curt [2004-09-13 15:39]
Räkna med mig på den långa banan

Skrivet av: Skistar [2004-09-13 14:11]
kan vara funktionär om det behövs

Skrivet av: dg [2004-09-13 11:38]
jag vill vara med

Skrivet av: Hempa [2004-09-13 10:48]
Jag vill vara med! Gamesdistansen tack.

Skrivet av: Ari [2004-09-13 10:36]
Vad kul! Vill gärna tampas med Frippe på den långa banan!

Skrivet av: djN [2004-09-13 10:28]
Långa. Någon måste ju vinna också.

Skrivet av: da Silva [2004-09-13 10:19]
Öberg>>> Ska självklart vara med.

Skrivet av: Fredrik Nilsson [2004-09-13 8:52]
Låånga banan för mig. Nån ska ju bli sist också...

Skrivet av: Jonas Victorin [2004-09-13 8:21]
Jag kommer och luffsar runt långa banan.

Skrivet av: stina [2004-09-12 22:06]
Jag vill springa korta banan.....

Skrivet av: Groth [2004-09-12 21:13]
Jag anmäler mig till långa (?) banan

Skrivet av: pontus o Malin [2004-09-12 19:03]
Långa gäller för oss.

Skrivet av: Pontus o Malin [2004-09-12 19:02]
Vi anmäler oss om vi kan få familjelottning, Pontus startar gärna före sex och Malin minst en halvtimme senare.

Skrivet av: Leif Fredriksson [2004-09-12 18:55]
Leif korta banan

Skrivet av: stefan [2004-09-12 17:38]
Jodå. 4.0 km

Skrivet av: gurra [2004-09-12 14:32]
du kan räkna in mig på 4,0 :D

Skrivet av: Brynäs [2004-09-12 13:45]
Weine långa, Eleonor korta

Skrivet av: Kvarndal [2004-09-10 22:33]
I`ll be there! 4km.

Skrivet av: Birgitta a [2004-09-10 21:34]
Korta banan.

Skrivet av: Peiza [2004-09-10 21:26]
Svåra banan!

Skrivet av: C-G Garpenlund [2004-09-10 20:38]
Sara G långa, Christer korta o C-G som funktionär på TC

Skrivet av: Piraten [2004-09-10 19:22]
Jag anmäler mig till "Långa"-banan

Skrivet av: Skrållan [2004-09-10 17:25]
Jag vill springa

Skrivet av: Snorkfröken [2004-09-10 16:53]
jag vill springa

Skrivet av: Patrik [2004-09-10 15:43]
öberg>> kort km,JA tack!