 |
|
|
 |
| Runt Cecis har man ju själv sprungit en gång i tiden. Har för mig att det då också var rätt växlande terräng, allt från otroligt lättlöpt till ogenomträngliga brännässleodlingar, samt en karta som gav utrymme för en del tolkningar... Grattis till bronset och lycka till i OS Curt! |
| Skrivet av: | 1.96 [2004-08-31 10:13] | |
|
 |
| Grattis säger man då. Grrreeeat!! |
|
|
|
 |