 |
|
|
 |
| Göthlin>>> Trevligt! Vi borde kunna fylla upp en bil åtminstone. Mer sällskap vore trevligt! |
| Skrivet av: | Göthlin [2004-06-23 9:19] | |
|
 |
| Kan tänka mig att haka till Gyllbergen. Tror att jag fotvandrat där och i så fall är det dunderterräng - se terrängbeskrivningen i inbjudan!! |
|
|
|
 |