 |
|
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-23 19:34] | |
|
 |
| TJ>> Inte cykla runt en sjö i 24 timmar, kanske? |
| Skrivet av: | stefan [2004-03-23 18:53] | |
|
 |
| Fimpen>>Beställer en tröja åt snutten/cyborg eller var det Johan Rydberg han hette (samma storlek som jag skall ha). |
| Skrivet av: | TJ [2004-03-19 11:40] | |
|
 |
| M&M>> Det måste väl ändå finnas roligare saker att ha KM i än att inte cykla runt en sjö? |
| Skrivet av: | M&M [2004-03-19 9:45] | |
|
 |
| TJ>> Bra, då kan du och jag ha en egen klass H40 i klubbmästerskap i ILR |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-19 8:41] | |
|
 |
| Hagge>> Dom är korta, men eftersom du är en hängselkille går det nog bra. |
| Skrivet av: | Hagge [2004-03-19 8:33] | |
|
 |
| Jag tar också en i samma storlek som Peiza. |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-03-19 8:19] | |
|
 |
Peiza--> Ja, eller hur!! =)
Fimpen--> Ge samma storlek som Peiza, det blir kanon...vad kommer de att kosta förresten? |
| Skrivet av: | fimpen [2004-03-18 22:35] | |
|
 |
| cyborg>> Maila mig när du lyckats bestämma dig! |
| Skrivet av: | cyborg [2004-03-18 21:54] | |
|
 |
| jag är också intresserad av en tröja, hör av mig om storlek. |
| Skrivet av: | TJ [2004-03-18 13:22] | |
|
 |
Tusan vad sugen man blir på en KFUM-tröja. Kanske dags för klubbyte. Men jag tycker faktiskt alt. 1 var snyggare. |
| Skrivet av: | mjg [2004-03-18 9:58] | |
|
 |
| Har det varit en omröstning?? |
| Skrivet av: | Groth [2004-03-18 9:04] | |
|
 |
| Familjen Groth-Brobakken är också intresserade av 2 st tröjor, Axel röstade dock för annat alternativ och tjurar, han vill därför inte ha någon tröja. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-18 8:33] | |
|
 |
| Pionhed>>Du är väl i min storlek, något tanigare kanske... =)) |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-03-18 8:26] | |
|
 |
| Snygg! Jag vill nog också ha mig en, men jag kan inte prova på torsdag...finns det möjlighet att göra det i stavsjö eller skall det skickas in innan dess? |
| Skrivet av: | M&M [2004-03-17 20:49] | |
|
 |
Jättesnygga, hinner ej prova imorgon. Köper en Large |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-17 14:28] | |
|
 |
Tänkte på dem senast i förmiddags. BRA JOBBAT FIMPEN! |
|
|
|
 |