INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/17)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Peiza [2004-03-23 19:34]
TJ>> Inte cykla runt en sjö i 24 timmar, kanske?

Skrivet av: stefan [2004-03-23 18:53]
Fimpen>>Beställer en tröja åt snutten/cyborg eller var det Johan Rydberg han hette (samma storlek som jag skall ha).

Skrivet av: TJ [2004-03-19 11:40]
M&M>> Det måste väl ändå finnas roligare saker att ha KM i än att inte cykla runt en sjö?

Skrivet av: M&M [2004-03-19 9:45]
TJ>> Bra, då kan du och jag ha en egen klass H40 i klubbmästerskap i ILR

Skrivet av: Peiza [2004-03-19 8:41]
Hagge>> Dom är korta, men eftersom du är en hängselkille går det nog bra.

Skrivet av: Hagge [2004-03-19 8:33]
Jag tar också en i samma storlek som Peiza.

Skrivet av: Pionhed [2004-03-19 8:19]
Peiza--> Ja, eller hur!! =)

Fimpen--> Ge samma storlek som Peiza, det blir kanon...vad kommer de att kosta förresten?

Skrivet av: fimpen [2004-03-18 22:35]
cyborg>> Maila mig när du lyckats bestämma dig!

Skrivet av: cyborg [2004-03-18 21:54]
jag är också intresserad av en tröja, hör av mig om storlek.

Skrivet av: TJ [2004-03-18 13:22]
Tusan vad sugen man blir på en KFUM-tröja. Kanske dags för klubbyte.
Men jag tycker faktiskt alt. 1 var snyggare.

Skrivet av: Peiza [2004-03-18 10:21]
mjg>> Så klart det har - http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=856

Skrivet av: mjg [2004-03-18 9:58]
Har det varit en omröstning??

Skrivet av: Groth [2004-03-18 9:04]
Familjen Groth-Brobakken är också intresserade av 2 st tröjor, Axel röstade dock för annat alternativ och tjurar, han vill därför inte ha någon tröja.

Skrivet av: Peiza [2004-03-18 8:33]
Pionhed>>Du är väl i min storlek, något tanigare kanske... =))

Skrivet av: Pionhed [2004-03-18 8:26]
Snygg! Jag vill nog också ha mig en, men jag kan inte prova på torsdag...finns det möjlighet att göra det i stavsjö eller skall det skickas in innan dess?

Skrivet av: M&M [2004-03-17 20:49]
Jättesnygga, hinner ej prova imorgon.
Köper en Large

Skrivet av: Peiza [2004-03-17 14:28]
Tänkte på dem senast i förmiddags.
BRA JOBBAT FIMPEN!