 |
|
| Skrivet av: | Stoffe [2004-03-24 17:05] | |
|
 |
| Anmält mig från Fre-Mån om det nu var oklart |
| Skrivet av: | Stoffe [2004-03-24 17:04] | |
|
 |
OK , med min anmälan via mail? Min mail verkar vara ur funktion idag så jag kan inte se ett ev. svar från Birgitta. |
| Skrivet av: | Widdas [2004-03-21 21:50] | |
|
 |
| JAg åker ner till påsklägrt på fredag någon gång mitt på dagen. Jag tänker ta min bil och i den finns det plats för ytterligare 2-3 personer. Om någon behöver skjuts så är edt bara att höra av sig. |
|
|
|
 |