 |
|
| Skrivet av: | Anders [2004-02-27 15:56] | |
|
 |
| Någon som har ett par skidor och pjäxor att låna ut till en skidlös kille på 178cm med 42-43 i skostorlek att brukas vid detta arrangemang? |
| Skrivet av: | BoRot [2004-02-24 10:59] | |
|
 |
| Som alltid Pecka-Klockrent Om, vilket man aldrig vet så här tidigt i veckan, så är stålkanterna slipade, stavarna vässade och laggen vallade och Pinnen trimmad. Nu ska det bli åka av.................... |
|
|
|
 |