INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/25)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Balken [2004-01-03 17:15]
Har blivit smittad av sin sjuka sambo, avanmäler mig härmed från söndagens aktiviter.

Skrivet av: JoV [2004-01-03 12:40]
Janne och Kvarkas vill också vara med..............

Skrivet av: gurra och rödhårig storebror [2004-01-03 12:38]
vi vill bara springa distans...

Skrivet av: Karin [2004-01-03 9:29]
Jag vill vara med på löpning och lunch!

Skrivet av: Olof [2004-01-02 21:33]
Jag vill vara med t.o.m. lunch

Skrivet av: stina ö [2004-01-02 20:58]
jag o carro vill gärna vara med på distans+mat.

Skrivet av: fimpen [2004-01-02 19:06]
Frida & Jag backar från spinningen, vi får besök då!

Skrivet av: pettson [2004-01-02 17:38]
Jag vill vara med hela dagen

Skrivet av: HNord [2004-01-02 16:35]
Jag hänger med till och med lunch, helst skidor om det finns schyssta spår i t. ex. Blankhult

Skrivet av: Borbakken - Groth [2004-01-02 14:59]
Jennie vill vara med på spinningen och ev lunch, Erik ska träna fm och äta. Axel har vi inte frågat ännu

Skrivet av: Axel [2004-01-02 12:08]
Jag vill också var med på allt!

Skrivet av: djNoors [2004-01-01 22:12]
Är det någon som vet om man kan åka skidor från Klockhammar eller Blankhult ?? Spårstatus ??

Skrivet av: Öberg [2004-01-01 19:19]
Jag och Sara är med hela dagen!

Skrivet av: Malin [2004-01-01 17:49]
Jag är gärna med på spinningen.

Skrivet av: Stoffe [2004-01-01 16:41]
kan vara med hela dagen lång

Skrivet av: da Silva [2004-01-01 16:17]
Låter kul, jag är med på allt.

Skrivet av: fimpen [2004-01-01 15:51]
Jag & Frida anmäler oss till hela dagen.

Skrivet av: Jakob L [2004-01-01 15:50]
Jag vill va med på allt!

Skrivet av: Pulver och Gus [2004-01-01 1:27]
Vill vara med på spinningen.

Skrivet av: Hagge [2003-12-31 16:10]
Jag vill vara med på rubbet!

Skrivet av: Johan "Balken" Lundmark [2003-12-31 15:55]
Jag anmäler mig till alla tre aktiviteterna trots att jag vet att jag inte kommer orka. Men kommer att försöka. Hej

Skrivet av: Per Jonhed [2003-12-31 10:27]
Jag vill gärna vara med på hela dagen.
Gott Nytt År på er!

Skrivet av: Peiza [2003-12-31 9:20]
Passar perfekt. Jag anmäler mig här med till samtliga aktiviteter...
Gott Nytt År!

Skrivet av: beh [2003-12-30 23:21]
Jag vill vara med på allt!

Skrivet av: stefan [2003-12-30 17:55]
Stefan är sugen på alla tre alternativen. Om det blir en plats över till spinningen så är Björn Widén intresserad av en plats