 |
|
| Skrivet av: | Balken [2004-01-03 17:15] | |
|
 |
| Har blivit smittad av sin sjuka sambo, avanmäler mig härmed från söndagens aktiviter. |
| Skrivet av: | JoV [2004-01-03 12:40] | |
|
 |
| Janne och Kvarkas vill också vara med.............. |
|
 |
| vi vill bara springa distans... |
| Skrivet av: | Karin [2004-01-03 9:29] | |
|
 |
| Jag vill vara med på löpning och lunch! |
| Skrivet av: | Olof [2004-01-02 21:33] | |
|
 |
| Jag vill vara med t.o.m. lunch |
| Skrivet av: | stina ö [2004-01-02 20:58] | |
|
 |
| jag o carro vill gärna vara med på distans+mat. |
| Skrivet av: | fimpen [2004-01-02 19:06] | |
|
 |
| Frida & Jag backar från spinningen, vi får besök då! |
| Skrivet av: | pettson [2004-01-02 17:38] | |
|
 |
| Jag vill vara med hela dagen |
| Skrivet av: | HNord [2004-01-02 16:35] | |
|
 |
| Jag hänger med till och med lunch, helst skidor om det finns schyssta spår i t. ex. Blankhult |
| Skrivet av: | Borbakken - Groth [2004-01-02 14:59] | |
|
 |
| Jennie vill vara med på spinningen och ev lunch, Erik ska träna fm och äta. Axel har vi inte frågat ännu |
| Skrivet av: | Axel [2004-01-02 12:08] | |
|
 |
| Jag vill också var med på allt! |
| Skrivet av: | djNoors [2004-01-01 22:12] | |
|
 |
| Är det någon som vet om man kan åka skidor från Klockhammar eller Blankhult ?? Spårstatus ?? |
| Skrivet av: | Öberg [2004-01-01 19:19] | |
|
 |
| Jag och Sara är med hela dagen! |
| Skrivet av: | Malin [2004-01-01 17:49] | |
|
 |
| Jag är gärna med på spinningen. |
| Skrivet av: | Stoffe [2004-01-01 16:41] | |
|
 |
| kan vara med hela dagen lång |
|
 |
| Låter kul, jag är med på allt. |
| Skrivet av: | fimpen [2004-01-01 15:51] | |
|
 |
| Jag & Frida anmäler oss till hela dagen. |
| Skrivet av: | Jakob L [2004-01-01 15:50] | |
|
 |
| Jag vill va med på allt! |
| Skrivet av: | Pulver och Gus [2004-01-01 1:27] | |
|
 |
| Vill vara med på spinningen. |
| Skrivet av: | Hagge [2003-12-31 16:10] | |
|
 |
| Jag vill vara med på rubbet! |
| Skrivet av: | Johan "Balken" Lundmark [2003-12-31 15:55] | |
|
 |
| Jag anmäler mig till alla tre aktiviteterna trots att jag vet att jag inte kommer orka. Men kommer att försöka. Hej |
| Skrivet av: | Per Jonhed [2003-12-31 10:27] | |
|
 |
Jag vill gärna vara med på hela dagen. Gott Nytt År på er! |
| Skrivet av: | Peiza [2003-12-31 9:20] | |
|
 |
Passar perfekt. Jag anmäler mig här med till samtliga aktiviteter... Gott Nytt År! |
| Skrivet av: | beh [2003-12-30 23:21] | |
|
 |
| Jag vill vara med på allt! |
| Skrivet av: | stefan [2003-12-30 17:55] | |
|
 |
| Stefan är sugen på alla tre alternativen. Om det blir en plats över till spinningen så är Björn Widén intresserad av en plats |
|
|
|
 |