 |
|
| Skrivet av: | Peiza [2003-11-09 18:10] | |
|
 |
| Farsan>>>Fick du hem grabben i tid? |
|
 |
| Far>>> Starten för stora kavlen är 09.00 och tävlingen tog knappa 4 timmar för segrarlaget förra året. Räkna också in ett stopp på Mc Donalds på vägen hem så vet du på ett ungefär. |
| Skrivet av: | Son [2003-11-07 11:18] | |
|
 |
| Typ 16:30 om jag skulle tippa |
| Skrivet av: | Far [2003-11-07 9:19] | |
|
 |
| Det är Fars Dag och jag undrar när gossen kan vara tillbaka i Örebro för middag? |
|
|
|
 |