 |
|
| Skrivet av: | Bill Kock [2003-10-28 17:50] | |
|
 |
| 1.96>> Det är inte så svårt. Jag kan ta en nybörjarkurs med dig någon dag ifall du vill lära dig!! |
| Skrivet av: | 1.96 [2003-10-28 17:19] | |
|
 |
| Hur svårt är det egentligen att åka rullskidor, har hört att XT nästan går av sig själv? |
|
|
|
 |