INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/4)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Peiza [2003-09-02 13:32]
Ska Balken få två chanser idag, 18:41 och 18:51

Skrivet av: el C [2003-09-01 19:30]
skistar--> Förslappade själ! Lyft, lyft, lyft! ;)

Skrivet av: skistar [2003-09-01 10:20]
Calle, Groth>> då kanske jag kan ta över din starttid eftersom jag inte uppmärksammade att det var föranmälan.

Annars önskar jag efteranmäla mig. Om utsocknes tillåts springa Kort-KM vill även Hanna efteranmäla sig till lämplig bana (4,2 km, utom tävlan?)

Funkar anmälan denna genom detta medium eller bör jag bemöda mig att lyfta luren???

Skrivet av: Calle [2003-08-31 22:15]
Tyvärr jobbar jag kväll på tisdag och kan därför ej vara med, jag ber om ursäkt över att jag är så sen med detta men jag glömde aldelles av det i min iver att få vara med...