INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/6)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Pecka [2003-08-27 21:57]
M d.ä. E>>Din starttid har korrigerats! Drop från 1>18.

Skrivet av: Henrik Nord [2003-08-25 18:54]
Har visst anmält mig till fel klass. Kan någon vänlig sjöäl stoppa in mig i bana 1 istf 5?

Skrivet av: Pecka [2003-08-23 17:08]
Öberg>> Du är med! Långa banan.

Skrivet av: Öberg [2003-08-22 9:02]
pecka--> Kan man efteranmäla sig så här?? I sådant fall på långa banan..

Skrivet av: Pecka [2003-08-21 23:39]
Bosse C>>Det går givetvis att efteranmäa sig om lusten att springa faller på framåt tisdagen!

Skrivet av: Bosse Carlsson [2003-08-21 23:17]
Trevligt att se både denna nyhet och KFUM:s fina hemsida. Eftersom jag inte kan hitta mig själv i startlistan kan jag bara önska lycka till till alla djärva nattlöpare. (Kul att se att du är på alerten Pecka)