 |
|
|
 |
Malin kommer på träning för 25-manna ! Vit. Emma kommer på vanlig träning. |
|
 |
| Anders Bergman vill gärna springa mellanbanan. |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2007-10-01 18:02] | |
|
 |
| Om det fortfarande går vill jag och Erik Göthlin springa 7 km. |
| Skrivet av: | C-G [2007-09-30 18:41] | |
|
 |
| Malin Halldin, Lasse Arlebo o Gunnel Öst springer plus 20 vita kartor till ungd. |
|
 |
| Jag är gärna med på er 25-manna träning. 4km tack! |
| Skrivet av: | Clobbis [2007-09-30 14:12] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | BoRot [2007-09-29 18:34] | |
|
 |
| Mycket arbete håller mig tyvärr borta,,men hoppas ändå vara i stabil form till helgen |
| Skrivet av: | Piraten [2007-09-29 17:56] | |
|
 |
| Jag vill springa långa |
| Skrivet av: | stina [2007-09-28 18:19] | |
|
 |
| jag kan tyvärr inte komma... måste jobba den kvällen.. |
|
 |
| Jag deltar på 4 km. |
| Skrivet av: | Balken [2007-09-28 8:31] | |
|
 |
| Långa vore trevligt. |
| Skrivet av: | Groth [2007-09-27 21:02] | |
|
 |
| Vill ha en lång karta men springer ons em |
|
 |
| Jag vill springa 2,6 |
| Skrivet av: | Kristin C [2007-09-27 17:05] | |
|
 |
| Jag kommer och springer.. den som passar |
| Skrivet av: | hempa [2007-09-27 17:04] | |
|
 |
| Långa för mig |
|
 |
| Kan tyvärr inte komma! |
| Skrivet av: | iva [2007-09-27 14:13] | |
|
 |
| tyvärr så finns 4 hembesök redan inplanerade för den kvällen...kommer därför INTE, men tror att UK vet var jag passar bäst i laget ;) |
|
 |
| Enl UK:s önskemål, 4,3 el. 2,6 - om man inte behövs för övrig ungdomsträning. |
|
 |
| Andreas Windefelt vill springa 2,6, Magnus Windefelt vill springa 4,3. |
| Skrivet av: | culin [2007-09-26 12:22] | |
|
 |
| culin>> Måste tyvärr ta tillbaka min anmälan till träningen. Hinner tyvärr inte hem. |
| Skrivet av: | H-G [2007-09-25 13:02] | |
|
 |
Även om jag ej kan vara med på 25-Manna vill jag ändå prova lite gå- lunka-löp på 4,3 km |
| Skrivet av: | frippe [2007-09-25 9:07] | |
|
 |
| 4,3 km tack. |
| Skrivet av: | sus [2007-09-25 0:11] | |
|
 |
| 4,3 för min del. |
| Skrivet av: | Gunnel [2007-09-24 22:12] | |
|
 |
| Vi kommer att rekommendera denna träning för en del av våra tisdagstränande barn så räkna med några extra kartor på lättaste banan. |
| Skrivet av: | fille [2007-09-24 19:09] | |
|
 |
| 4,3 km tack! |
| Skrivet av: | ollehe [2007-09-24 18:50] | |
|
 |
| springer gärna 4,3 km oavsett uttagning |
| Skrivet av: | lovisa [2007-09-24 16:38] | |
|
 |
| jag kommer och springer! (2,6?) |
| Skrivet av: | Sara K [2007-09-24 9:23] | |
|
 |
| 4.3 km tack! |
|
 |
| Långa banan för mig... |
| Skrivet av: | culin [2007-09-24 8:34] | |
|
 |
Om jag hinner hem gör jag en M&M, alltså en snabb 4,3 eller hyfsad 7,0 UK avgör |
|
 |
| Oskar vill springa 7 km, Kristin 4,3 km. |
| Skrivet av: | LillGarpen [2007-09-24 8:27] | |
|
 |
| Lååånga! Tack. |
| Skrivet av: | Ari [2007-09-24 8:22] | |
|
 |
| Långa tack |
| Skrivet av: | stefan [2007-09-24 8:10] | |
|
 |
| Borde springa långa banan |
| Skrivet av: | NormanK [2007-09-24 7:51] | |
|
 |
| Springer 4,3 km |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2007-09-23 21:51] | |
|
 |
Jonathan och Martin Risberg 2,6 ? Annmarie och Stefan Risberg 4,3 ? |
|
 |
| Peter och Ellinor kommer och springer 4,3 |
| Skrivet av: | Calle [2007-09-23 20:26] | |
|
 |
| Jag springer gärna 7.0-banan... |
| Skrivet av: | Ing-Marie o Lars [2007-09-23 18:57] | |
|
 |
| Två st 4,3-banor, tack. |
|
 |
| Ludde vill springa 2,6 vit & jag tar den som passar |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-09-23 16:21] | |
|
 |
| Weine 2,6 vit, Eleonor 4,3 |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-09-23 15:22] | |
|
 |
| Den bana som passar. |
| Skrivet av: | Nina Böe [2007-09-23 13:29] | |
|
 |
| Susanne E och jag springer gärna 4,3 = 2 kartor till! |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-09-23 11:29] | |
|
 |
| 4,3 km tack! |
| Skrivet av: | M&M [2007-09-23 10:59] | |
|
 |
| Snabb gubbe = 4 km eller långsam seniorwannabe = 7 km det är frågan ??? UK får välja. |
| Skrivet av: | Tommy [2007-09-23 10:51] | |
|
 |
| 4,3km please |
| Skrivet av: | Roland F [2007-09-22 20:44] | |
|
 |
| CG>>Elin och Frida 2,6 km och Åsa 4,3 km |
|
 |
Olle 2,6 (vit) Erik 4,3 el. 2,6 -> C-G bestämmer Björn 4,3
|
| Skrivet av: | Widdas [2007-09-22 17:54] | |
|
 |
| Jag tror att en 4,3 är vad jag skall genomlida. |
| Skrivet av: | Emma [2007-09-22 16:05] | |
|
 |
| Jag hoppas att jag hinner hem (och blir frisk) och springer i så fall 4,3 km. |
1 2 [Nästa sida>>] |
|
|
 |