INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningsdag på söndag

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: stina ö [2004-01-02 20:58]
jag o carro vill gärna vara med på distans+mat.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Balken [2004-01-03 17:15]
Har blivit smittad av sin sjuka sambo, avanmäler mig härmed från söndagens aktiviter.

Skrivet av: JoV [2004-01-03 12:40]
Janne och Kvarkas vill också vara med..............

Skrivet av: gurra och rödhårig storebror [2004-01-03 12:38]
vi vill bara springa distans...

Skrivet av: Karin [2004-01-03 9:29]
Jag vill vara med på löpning och lunch!

Skrivet av: Olof [2004-01-02 21:33]
Jag vill vara med t.o.m. lunch

Skrivet av: stina ö [2004-01-02 20:58]
jag o carro vill gärna vara med på distans+mat.

Skrivet av: fimpen [2004-01-02 19:06]
Frida & Jag backar från spinningen, vi får besök då!

Skrivet av: pettson [2004-01-02 17:38]
Jag vill vara med hela dagen

Skrivet av: HNord [2004-01-02 16:35]
Jag hänger med till och med lunch, helst skidor om det finns schyssta spår i t. ex. Blankhult

Skrivet av: Borbakken - Groth [2004-01-02 14:59]
Jennie vill vara med på spinningen och ev lunch, Erik ska träna fm och äta. Axel har vi inte frågat ännu