 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsdag på söndag
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stina ö [2004-01-02 20:58] | |
|
|
| jag o carro vill gärna vara med på distans+mat. |
| Skrivet av: | Balken [2004-01-03 17:15] | |
|
|
| Har blivit smittad av sin sjuka sambo, avanmäler mig härmed från söndagens aktiviter. |
| Skrivet av: | JoV [2004-01-03 12:40] | |
|
|
| Janne och Kvarkas vill också vara med.............. |
|
|
| vi vill bara springa distans... |
| Skrivet av: | Karin [2004-01-03 9:29] | |
|
|
| Jag vill vara med på löpning och lunch! |
| Skrivet av: | Olof [2004-01-02 21:33] | |
|
|
| Jag vill vara med t.o.m. lunch |
| Skrivet av: | stina ö [2004-01-02 20:58] | |
|
|
| jag o carro vill gärna vara med på distans+mat. |
| Skrivet av: | fimpen [2004-01-02 19:06] | |
|
|
| Frida & Jag backar från spinningen, vi får besök då! |
| Skrivet av: | pettson [2004-01-02 17:38] | |
|
|
| Jag vill vara med hela dagen |
| Skrivet av: | HNord [2004-01-02 16:35] | |
|
|
| Jag hänger med till och med lunch, helst skidor om det finns schyssta spår i t. ex. Blankhult |
| Skrivet av: | Borbakken - Groth [2004-01-02 14:59] | |
|
|
| Jennie vill vara med på spinningen och ev lunch, Erik ska träna fm och äta. Axel har vi inte frågat ännu |
|
|
|
 |