 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningshelg 16-18 mars Uppdaterad
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stina [2007-03-17 14:56] | |
|
|
| jag kommer också imorgon på rävjakten! |
| Skrivet av: | lovisa [2007-03-17 21:49] | |
|
|
| lite sent men jag tänkte bara säga att jag också kommer på rävjakten! |
| Skrivet av: | Göthlin [2007-03-17 20:19] | |
|
|
| Jag tänker också jaga räv |
| Skrivet av: | Victoria [2007-03-17 19:52] | |
|
|
| jag kommer imorrn på rävjakten |
| Skrivet av: | Jake [2007-03-17 17:13] | |
|
|
| Jag kör gärna rävjakten om det inte är för sent att anmäla. |
| Skrivet av: | stina [2007-03-17 14:56] | |
|
|
| jag kommer också imorgon på rävjakten! |
| Skrivet av: | Chewie [2007-03-16 12:04] | |
|
|
| Jag kommer och springer både lördag och söndag. Skulle gärna bli upphämtad längs Ekersvägen om det är möjligt. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-03-16 11:00] | |
|
|
| Blir ingen lunch till Klockhammar. Föreslår gemensam lunch på nån restaurang ex Vardagsrummet för de som vill! |
| Skrivet av: | matte [2007-03-15 22:02] | |
|
|
| Jag kommer på rävjakten !!! |
| Skrivet av: | fille [2007-03-15 21:29] | |
|
|
| kommer på rävjakten! |
| Skrivet av: | feenie [2007-03-14 14:24] | |
|
|
| Jag kommer på lördagspasset. (förmiddagen) |
|
|
|
 |