 |
|
|
|
Kommentera nyheten Teknikträning för alla (nästan)!!!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stina [2005-04-17 21:41] | |
|
|
| Lovisa springer bana 2 och jag kommer också och springer den om jag är frisk. |
| Skrivet av: | fimpen [2005-04-19 21:34] | |
|
|
| Tackar ansvariga för en kanonfin träning!!!! |
|
|
| jag skulle vilja ha bana 2 om de inte är försent... |
|
|
| bana 1. hoppas det är inte för sent. |
| Skrivet av: | AA [2005-04-19 15:05] | |
|
|
| Bana 1 (tar med en egen karta om de skulle ta slut) |
| Skrivet av: | matte [2005-04-19 14:24] | |
|
|
| jag kommer Bana 2 |
| Skrivet av: | Hagge [2005-04-19 13:32] | |
|
|
| Bana 1 |
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-19 10:09] | |
|
|
| JoV>> Inte riktigt, men nästan. Starten är en bit in i skogen. Kartor finns hos Gustafsson/Carlsson, jag har svårt att förklara närmare... |
| Skrivet av: | JoV [2005-04-19 10:02] | |
|
|
| Per>>Tyckte mig se i torsdags att vi skulle starta någonstans på den steniga stigen som går från Blackstahyttan ned till Algutstorp. Stämmer det? |
| Skrivet av: | Ted [2005-04-19 8:13] | |
|
|
| Springer gärna bana 1. |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-04-19 7:27] | |
|
|
| Hej! Bana 1 tack! |
|
|
|
 |