INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Teknikträning för alla (nästan)!!!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: stina [2005-04-17 21:41]
Lovisa springer bana 2 och jag kommer också och springer den om jag är frisk.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: fimpen [2005-04-19 21:34]
Tackar ansvariga för en kanonfin träning!!!!

Skrivet av: Victoria [2005-04-19 15:44]
jag skulle vilja ha bana 2 om de inte är försent...

Skrivet av: sirstevensen [2005-04-19 15:40]
bana 1. hoppas det är inte för sent.

Skrivet av: AA [2005-04-19 15:05]
Bana 1 (tar med en egen karta om de skulle ta slut)

Skrivet av: matte [2005-04-19 14:24]
jag kommer Bana 2

Skrivet av: Hagge [2005-04-19 13:32]
Bana 1

Skrivet av: Öberg [2005-04-19 10:09]
JoV>> Inte riktigt, men nästan. Starten är en bit in i skogen. Kartor finns hos Gustafsson/Carlsson, jag har svårt att förklara närmare...

Skrivet av: JoV [2005-04-19 10:02]
Per>>Tyckte mig se i torsdags att vi skulle starta någonstans på den steniga stigen som går från Blackstahyttan ned till Algutstorp. Stämmer det?

Skrivet av: Ted [2005-04-19 8:13]
Springer gärna bana 1.

Skrivet av: Pionhed [2005-04-19 7:27]
Hej! Bana 1 tack!