INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningsläger tor-sön v4

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: stefan [2005-12-14 15:07]
Då har vi fått en stuga till.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Löken [2005-12-30 21:09]
Per Eklöf 2 heter Johan Jönsson.
OK Tyr alltså, har de många damer i klubben? på 5 stugor så måste du ju finnas ngn iaf ;), vi ses...

Skrivet av: stefan [2005-12-14 15:07]
Då har vi fått en stuga till.

Skrivet av: stefan [2005-12-13 10:55]
Stora chanser att det blir långberget då de troligen lyckats skaka fram en stuga till, samt att OK TYR har bokat 5 stugor prelliminärt under samma helg.

Skrivet av: Chewie [2005-12-12 22:44]
stefan>> låter fint, någon som känner sig sugen?

Skrivet av: stefan [2005-12-12 13:37]
Chewie>>Det blir nog inget arrangerat då. Men på hemmaplan är det bara att ragga upp folk och träna på. 

Skrivet av: Chewie [2005-12-12 12:36]
Hur blir det med träningsläger 6-8/1? Åker vi iväg nånstans eller kör vi det på hemmplan?