 |
|
|
|
Kommentera nyheten Arbete inför 10MILA - Plock mm
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | pontan [2006-04-04 9:33] | |
|
|
| Jag kommer på lördagen, pass 1 |
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2006-04-10 15:30] | |
|
|
Det har kört ihop sig lite så jag har lite problem att komma ikväll. Såg att jag inte var uppskriven på listan så det kanske inte gör så mycket. |
|
|
| Jag kan komma på måndagskvällen |
| Skrivet av: | Olof Källman [2006-04-05 8:29] | |
|
|
| Kommer på söndagen pass 2 |
| Skrivet av: | pontan [2006-04-04 9:33] | |
|
|
| Jag kommer på lördagen, pass 1 |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-04-03 21:00] | |
|
|
| Jag kommer söndag pass 2. |
| Skrivet av: | Håkan [2006-04-03 19:38] | |
|
|
| Jag kommer på söndag, pass 2 13.00 - 16.00 |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-03 11:20] | |
|
|
| Söndag pass 2. Kommer såfort förmiddagsträningen i Hallsberg är avklarad och man hunnit få i sig lite mat. |
| Skrivet av: | Malin Halldin [2006-04-02 21:15] | |
|
|
| Jag kommer på lördagen, pass 1 |
| Skrivet av: | BoRot [2006-04-01 11:08] | |
|
|
| Annica & Bo kommer onsd kväll samt förhoppningsvis sönd pass 1 med reservation för ev arbete sönd. |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-03-30 20:51] | |
|
|
| Weine o Eleonor söndag pass 2 |
|
|
|
 |