INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Planeringsdag för kommande träningsperiod - Uppdaterad!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: matte [2007-10-20 15:13]
Jag kommer

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Björn L [2007-10-20 23:14]
Även jag kommer till 11

Skrivet av: peter [2007-10-20 22:18]
jag kommer till 11

Skrivet av: Victoria [2007-10-20 19:09]
Jag & Kristin kommer runt 11-12

Skrivet av: Linda [2007-10-20 16:53]
Jag kommer också!

Skrivet av: Kattis [2007-10-20 16:45]
Kattis & Johan kommer

Skrivet av: Axel [2007-10-20 16:10]
Dyker upp. Vill dock gärna träna och helst rätt snart efter lunch om vi kan samordna och köra en löprunda.

Skrivet av: matte [2007-10-20 15:13]
Jag kommer

Skrivet av: Sara K [2007-10-20 13:40]
jag kommer också

Skrivet av: Sus [2007-10-20 0:41]
Kan tyvärr inte vara med. Jobbar natt.

Skrivet av: Stefan R [2007-10-19 13:01]
Jag kommer vid 10.30-11 kvar över lunch oklart därefter