 |
|
|
|
Kommentera nyheten Intresse lördagens Rally-OL?
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | matte [2006-04-06 21:04] | |
|
|
| jag kommer |
| Skrivet av: | matte [2006-04-06 21:04] | |
|
|
| jag kommer |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-04-06 20:46] | |
|
|
| Birgitta A. Äter hemma. |
| Skrivet av: | Emma A [2006-04-06 20:33] | |
|
|
| Jag kommer och springar |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-04-06 16:57] | |
|
|
| Jag dyker upp, äter lunch hemma. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-04-06 15:47] | |
|
|
| Jag kommer också! |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-04-06 15:13] | |
|
|
| Jag kommer och tar med mig huldran. Äter gör vi hemma men tack ändå. |
| Skrivet av: | Christina [2006-04-06 11:37] | |
|
|
| Jag kommer också, men bara på träningen. |
| Skrivet av: | Gunnel [2006-04-06 11:09] | |
|
|
| Två barn och en vuxen till. |
| Skrivet av: | iva [2006-04-06 8:22] | |
|
|
| kommer gärna till träningen om det inte är för sent att anmäla sig.. behöver inte hela 10 banor ;) |
| Skrivet av: | Jocke, Hällen [2006-04-05 22:02] | |
|
|
| Jag är gärna med på träningen! |
|
|
|
 |