 |
|
|
|
Kommentera nyheten Vets! Inställt! För mycket snö i Bohuslän 18-20/3!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | mats B [2005-03-16 22:12] | |
|
|
Det var trist, formen var på gång! Bara att ladda långsiktigt!
Mats |
| Skrivet av: | BoRot [2005-03-18 8:45] | |
|
|
| M&M och alla andra> Jo det kan väl tänkas , lite kraft rann nog tyvärr av i och med beskedet om inställda tävlingar , men du har rätt självklart ska jag titta på alternativ... det kanske kan bli något i augusti eller senare i höst annars är inriktningen att mobilisera inför nästa år. |
| Skrivet av: | M&M [2005-03-17 21:21] | |
|
|
| Ny helg i april ? |
| Skrivet av: | Olle H [2005-03-17 17:45] | |
|
|
| Är jag den förste som förstår ett kul skämt ? |
| Skrivet av: | Anders U [2005-03-17 13:34] | |
|
|
| Det var detta jag räknade med och följdaktligen aldrig skickade in någon anmälan |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-03-17 13:13] | |
|
|
| Synd för jag har laddat med sportdryck men då får jag väl hälla den i slasken. |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2005-03-17 10:31] | |
|
|
| Väldigt tråkigt.....precis som vädret. |
| Skrivet av: | Björn L [2005-03-17 8:25] | |
|
|
| Tråkigt, jag får skjuta på debuten till nästa år. |
| Skrivet av: | frippe [2005-03-17 7:50] | |
|
|
| uppfattat! |
| Skrivet av: | Kenneth, VOK [2005-03-17 6:50] | |
|
|
Och här satt jag halva kvällen igår och försökte få tag på Bosse för att lämna återbud då jag fått förhinder. Nu tar vi nya tag, ser fram mot nästa resa. |
|
|
|
 |