INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Veteranlag till DM kaveln/Ny Info

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: magnuspalmer [2006-08-19 21:47]
Kom igen nu Frippe, Ari, Kenneth K, Clabbis, Fjellström, Magnus Nilsson, Ulin, Peter J m fl, m fl. Ni minns väl den spännande upplösningen i Storstenshöjden häromåret - Värt att upprepas!!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Bo [2006-09-01 12:22]
Lag Nord >>>Det är ok se bara till att ni lånar varandras brickor...

Skrivet av: Lag Nord [2006-09-01 9:56]
"Blixten" Nilsson på sista:han har varit fokuserad på revanch ända sedan Femdagars...

Skrivet av: Lag Nord [2006-09-01 9:54]
Då vi har en stor respekt för Peters spurt så har vi gjort vissa omdisponeringar i laget:vi kör med

Skrivet av: culin [2006-08-31 2:07]
Ska bli kul att springa. Dessutom har vi Peter i laget som alltid vill ha spurtuppgörelse.

Skrivet av: Bo Magnusson [2006-08-30 21:19]
Ulin> Kanon

Skrivet av: Anders U [2006-08-30 13:26]
Om någon får förhinder så ställer jag gärna upp som reserv

Skrivet av: Bo [2006-08-29 12:34]
Matts> Det kan nog funka men Ni kan väl prata ihop Er i laget .

Skrivet av: mattskallerus [2006-08-29 10:59]
Kul att delta i stafetten, men jag springer gärna den kortaste sträckan.

Skrivet av: BoRot [2006-08-24 18:15]
Hgp>>krya på dig ...hoppas det funkar för dig . Om inte så kanske vi behöver låna din SI pinne.

Skrivet av: hansgöran [2006-08-24 16:58]
KUL... Hoppas att jag blir kurant i min v.vad, kan ej springa DM nu till helgen.