 |
|
|
|
Kommentera nyheten Fasta kontroller
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | leiff [2007-04-03 19:53] | |
|
|
| Jag har kollat mitt område där nr 23 fick ett nytt litet rött band |
| Skrivet av: | leiff [2007-04-03 19:53] | |
|
|
| Jag har kollat mitt område där nr 23 fick ett nytt litet rött band |
|
|
| Nu har jag kollat resterande kontroller. Alla OK utom kontroll 4. Stolpen verkar rutten längst ner och har gått av. Den ligger i gropen. |
| Skrivet av: | weine [2007-03-25 20:01] | |
|
|
| Eleonors område klart. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-03-25 12:30] | |
|
|
| Har kollat över de flesta kontrollerna (ej ,2-7 & 10). Nr 13, stolpen sitter löst, men OK, nr 21 saknade stiftklämma, har satt dit en ny. Ska snart kolla över de som ej är gjorda. |
| Skrivet av: | C-G [2007-03-19 15:55] | |
|
|
| Bra Lasse! Som upplysning till dig så kommer nog två av dina fasta kontroller flyttas eftersom de nu har hamnat i de nya gatorna som gjorts, |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2007-03-19 12:17] | |
|
|
Jag har sprungit över kontrollerna på Ekersmon. En kontroll är trasig. Jag kan fixa det när inluensan i mig försvunnit. Mvh //Lars |
|
|
|
 |