INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningsplanering

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: larshellstrandh [2006-03-28 8:34]
Det kommer dessutom att finnas en Rally-OL lördag 8 april, c:a 10 spec.sträckor ā c:a 1 km + lite transportsträckor (ngt kortare än senast) med utgångspunkt från klubbstugan. Tillsammans med våra ungdomar som extra bonus.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Öberg [2006-04-05 10:29]
Onsdag och Fredag. (Eventuellt Söndag).

Skrivet av: beh [2006-04-04 19:52]
Jag kommer onsdag och fredag.

Skrivet av: Snorkfröken [2006-04-04 18:21]
Mina två bröder vill springa i Åsbro 7 och 9 april.

Skrivet av: Patrik [2006-04-04 15:53]
Kommer onsdag och söndag..Måste jobba fre,lör.

Skrivet av: pontan [2006-04-04 9:35]
siktar på att delta både fredag och söndag.

Skrivet av: pettson [2006-04-04 8:29]
Jag är intresserad av a tt vara med den 9:e...

Skrivet av: stefan [2006-04-03 11:36]
Patrik>>Klart jag har det under kontroll... men vi flyttar tiden till 16:50 :)

Skrivet av: Patrik [2006-04-03 11:13]
Stefan>> Tror du verkligen 17,50 i Karslund räcker om starten i Arboga går kl 18,00? Jag tycker det verkar lite ont om tid, men du har säkert läget under kontroll =)

Skrivet av: Björne [2006-04-01 16:41]
Jag vill vara med på mötet och kanske Rally-OL

Skrivet av: Snorkfröken [2006-03-29 18:09]
Jag tänkte springa Start-milen