 |
|
|
|
Kommentera nyheten Bytesmarknad 24-25/11 - Fler funktionärer behövs
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | khardt [2006-11-18 22:38] | |
|
|
| Tyvärr måste Elisabeth Hardt tacka nej till lördagspasset!! |
|
|
Jag hjälper till mellan 17-18.00 på fredag samt förmiddagspasset på lördag. |
|
|
Jag kan hjälpa till Lördag 25/11 kl 12:30 - 16:00
|
| Skrivet av: | Barbro & Henrik C. [2006-11-21 21:57] | |
|
|
| Vi kommer lördag fm. kl 9 - ca 12. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-11-21 21:45] | |
|
|
| Jag kan ta ett pass på Lördag eftermiddag!!! |
|
|
Jag kan ta ett empass på Lördag, men kommer först 12.45 ca är på ÖLOF. Stefan Risberg |
|
|
| Anne Lundberg tar ett pass på fredagkvällen |
| Skrivet av: | khardt [2006-11-18 22:38] | |
|
|
| Tyvärr måste Elisabeth Hardt tacka nej till lördagspasset!! |
|
|
| Anmäler Urban och Gustaf Haglind till bytardagen fre 24/11. |
| Skrivet av: | stinag [2006-11-14 20:11] | |
|
|
| mats kan hjälpa på lördag eftermiddag också/ stina |
| Skrivet av: | Lina och Lars [2006-11-14 9:53] | |
|
|
Vi måste tyvärr avsäga oss vårt uppdrag på fredagen. Vi får inte ihop denna kväll. Mvh Lina och Lars |
|
|
|
 |