 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsupptakt lördag 2 december - ANMÄL ER!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | iva [2006-11-20 11:59] | |
|
|
Jag är med på aktiviteterna under lördagen. Eventuellt på söndagen också. ;)
|
| Skrivet av: | Roland F [2006-11-30 14:18] | |
|
|
| Räknar med att komma till föreläsningen kl 12.00 |
| Skrivet av: | Chewie [2006-11-30 9:46] | |
|
|
| Pionhed>> Finemang! Skulle dock behöva vara tillbaka lite tidigare, typ 1400 i stan. Men jag hör av mig imorgon när jag vet lite mer. |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-11-30 8:37] | |
|
|
Chewie: Du kan åka med mig! Jag tänkte vara med på förmiddagsträningen, mat och föreläsning, men jag behöver vara i tillbaka i öret ca 14.45, så det passar kanske bra?
Andra som har samma planer får också gärna följa med. |
| Skrivet av: | Chewie [2006-11-30 8:21] | |
|
|
| Skippar tyvär jympan imorgon. Måste även som sagt åka hem efter föreläsningen, någon mer som ska det? Samåkning dit, när och var? |
| Skrivet av: | Pontan [2006-11-30 8:04] | |
|
|
| da Silva>> Ok |
| Skrivet av: | Sara K [2006-11-29 22:25] | |
|
|
| Jag vill vara med på hela lördagen. Gärna lunch om det går att ordna trots sen anmälan? Annars går det ju bra med matsäck :) |
|
|
| Pontan>>> Din lunch är redan beställd, så du kan käka medan du lyssnar... |
| Skrivet av: | Pontan [2006-11-29 16:50] | |
|
|
| Jag skippar lunchen försöker komma till föreläsningen |
| Skrivet av: | Ari [2006-11-29 12:34] | |
|
|
| Träning, lunch och föreläsning ! |
| Skrivet av: | Anders [2006-11-29 8:30] | |
|
|
| Tränar fm och lunch och möte! |
|
|
|
 |