 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träning i helgen!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | iva [2006-02-09 13:42] | |
|
|
| cykel, tack! |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-12 15:16] | |
|
|
| Passet är på ca 1h |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-12 15:10] | |
|
|
| Sara.Matte med pappa>>bara dyka upp! |
| Skrivet av: | matte [2006-02-12 12:27] | |
|
|
| pappa och jag hänger med på spinning om det går bra ? |
| Skrivet av: | på-g [2006-02-11 22:58] | |
|
|
| jag kommer gärna på spinningen om d går bra... |
| Skrivet av: | på-g [2006-02-11 22:57] | |
|
|
| jag kommer gärna på spinningen om d går bra... |
| Skrivet av: | stina [2006-02-11 17:38] | |
|
|
| jag kommer gärna! |
| Skrivet av: | Jake [2006-02-11 14:45] | |
|
|
| Ja hänger på spinningen om det går bra! |
| Skrivet av: | Piraten [2006-02-10 16:00] | |
|
|
| Sara K vill vara med och spinna också. |
| Skrivet av: | mjg [2006-02-10 12:10] | |
|
|
F.ö. kommer jag nog dra upp i morgon också till Ånnaboda för ett 2-3h skidpass. Start 09.00 räknar jag med. Någon som hakar? |
| Skrivet av: | mjg [2006-02-10 12:08] | |
|
|
| Spinning på söndag passar mig som hand i handsken. Jag vill vara med! |
|
|
|
 |