INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Arbete inför 10MILA - Plock mm

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: hooken [2006-03-26 18:10]
jag och cattis kan pass 2 söndag

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Anne Eriksson [2006-04-10 15:30]
Det har kört ihop sig lite så jag har lite problem att komma ikväll.
Såg att jag inte var uppskriven på listan så det kanske inte gör så mycket.

Skrivet av: Anne_Eriksson [2006-04-06 8:47]
Jag kan komma på måndagskvällen

Skrivet av: Olof Källman [2006-04-05 8:29]
Kommer på söndagen pass 2

Skrivet av: pontan [2006-04-04 9:33]
Jag kommer på lördagen, pass 1

Skrivet av: Birgitta a [2006-04-03 21:00]
Jag kommer söndag pass 2.

Skrivet av: Håkan [2006-04-03 19:38]
Jag kommer på söndag, pass 2 13.00 - 16.00

Skrivet av: Patrik [2006-04-03 11:20]
Söndag pass 2. Kommer såfort förmiddagsträningen i Hallsberg är avklarad och man hunnit få i sig lite mat.

Skrivet av: Malin Halldin [2006-04-02 21:15]
Jag kommer på lördagen, pass 1

Skrivet av: BoRot [2006-04-01 11:08]
Annica & Bo kommer onsd kväll samt förhoppningsvis sönd pass 1 med reservation för ev arbete sönd.

Skrivet av: Brynäs [2006-03-30 20:51]
Weine o Eleonor söndag pass 2