INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Innebandy på nyårsafton

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: hagge [2004-12-30 12:55]
Jag kommer

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: gurra [2004-12-30 20:04]
en halv böj>> jo, det vore ju den ultimata lösningen, men ett problem: det finns ingen klubba att böja...

Skrivet av: dg [2004-12-30 18:03]
Jag kommer om Norse lovar att hålla sig lugn!

Skrivet av: En halv böj [2004-12-30 16:38]
gurra>>Vart tog den gamla fina tekniken med varmt vatten och en halv böj över knät vägen?  

Skrivet av: Groth [2004-12-30 15:46]
Jag kommer

Skrivet av: Grandbandymaster Balk [2004-12-30 13:29]
I´ll be there

Skrivet av: gurra [2004-12-30 13:13]
min rödhårige bror undrar om det finns någon vänlig själ som kan låna honom en HÖGER-klubba ?

Skrivet av: gurra [2004-12-30 12:58]
jag kommer! ska bara köpa mig en klubba...

Skrivet av: hagge [2004-12-30 12:55]
Jag kommer

Skrivet av: Anders [2004-12-30 12:50]
stefan>> Du har nog rätt... hursom! jag hör av mig!

Skrivet av: stefan [2004-12-30 12:41]
Anders>>Den typen av fattning kallas högerfattning