INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningshelg 16-18 mars Uppdaterad

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: frippe [2007-03-09 14:35]
Söndag.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: lovisa [2007-03-17 21:49]
lite sent men jag tänkte bara säga att jag också kommer på rävjakten!

Skrivet av: Göthlin [2007-03-17 20:19]
Jag tänker också jaga räv

Skrivet av: Victoria [2007-03-17 19:52]
jag kommer imorrn på rävjakten

Skrivet av: Jake [2007-03-17 17:13]
Jag kör gärna rävjakten om det inte är för sent att anmäla.

Skrivet av: stina [2007-03-17 14:56]
jag kommer också imorgon på rävjakten!

Skrivet av: Chewie [2007-03-16 12:04]
Jag kommer och springer både lördag och söndag. Skulle gärna bli upphämtad längs Ekersvägen om det är möjligt.

Skrivet av: Hempa [2007-03-16 11:00]
Blir ingen lunch till Klockhammar. Föreslår gemensam lunch på nån restaurang ex Vardagsrummet för de som vill!

Skrivet av: matte [2007-03-15 22:02]
Jag kommer på rävjakten !!!

Skrivet av: fille [2007-03-15 21:29]
kommer på rävjakten!

Skrivet av: feenie [2007-03-14 14:24]
Jag kommer på lördagspasset. (förmiddagen)