 |
|
|
|
Kommentera nyheten Budkavleträning på söndag 3 april
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | frippe [2005-04-01 9:25] | |
|
|
| Springer 6km. |
| Skrivet av: | fille [2005-04-04 18:15] | |
|
|
| matte>> troligt.... |
| Skrivet av: | matte [2005-04-02 21:02] | |
|
|
| missförstånd mellan mig och fille kan inte komma :( |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-04-02 19:38] | |
|
|
| Ändring! Jag kommer inte imorgon! |
|
|
| jag tänkte att springa 6 km......men jag har ingen bil. Finns det nagon som kan ta med mig? (min tel: 073 7247578). |
| Skrivet av: | Holm [2005-04-02 9:09] | |
|
|
| Nu sticker jag och skriver ut kartorna. För eventuella eftersläntrare så fixar jag ett par extra till varje bana... |
| Skrivet av: | stina [2005-04-01 22:01] | |
|
|
| jag vill gärna springa 4 km! |
| Skrivet av: | fille [2005-04-01 19:46] | |
|
|
| kom på att jag inte kunde, stryk mig. |
| Skrivet av: | Piraten [2005-04-01 16:20] | |
|
|
| Jag springer gärna 6 km! |
| Skrivet av: | Groth [2005-04-01 10:56] | |
|
|
| Om jag mot alla odds känner mig kry tar jag gärna en 6 km |
| Skrivet av: | frippe [2005-04-01 9:25] | |
|
|
| Springer 6km. |
|
|
|
 |