 |
|
|
|
Kommentera nyheten 10-milaträning lördag 12/4
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | flintis [2008-04-09 17:05] | |
|
|
| anmäl ali å uffe till långa banan..lite osäkert om vi kommer pga förkylning |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-11 17:24] | |
|
|
| Tas snitslarna in förresten? Vill ev springa detta pass / delar av nästa vecka istället så låt de gärna sitta kvar. |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-11 16:39] | |
|
|
| Får tyvärr stå över imorgon pga magsjuka |
| Skrivet av: | Herr Babar [2008-04-11 12:58] | |
|
|
| Lite sen anmälan kanske, men Mathias är gärna med och springer om det går bra! Reservation för ett ont knä dock som ska testas ikväll. |
| Skrivet av: | Love Sintring [2008-04-10 14:49] | |
|
|
| Jag kommer gärna :) |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:21] | |
|
|
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:21] | |
|
|
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:20] | |
|
|
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Albin [2008-04-09 22:47] | |
|
|
| Hoppas på att komma till start. |
| Skrivet av: | Jakob Wallenhammar [2008-04-09 21:02] | |
|
|
| Jag kommer! |
|
|
|
 |